حرف شمال

کد خبر: 182
ناگفته های یدالله طاهرنژاد پس از رد صلاحیت در مرحله شهرستانی:
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی کشور در جمع هوادارانش گفت: جریان و جماعتی در شب نشینی بنشینند و تصمیم بگیرند که یکی را حذف کنند ممکن است در کوتاه مدت پاسخی داشته باشد اما در دراز مدت بی معنا و غیرممکن است.

«گزارش اختصاصی حرف شمال»/ عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی کشور یدالله طاهرنژاد  ؛ عضو کمیته راهبردی شورای عالی اصلاح طلبان کشور؛عضو هیئت رییسه خانه احزاب ایران ؛ نماینده مجلس پنجم" در اعتراض به رد صلاحیتش توسط هیئت اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه شهرستانهای نوشهر،چالوس و کلاردشت،درجمع شهروندان این منطقه، پنجشنبه 17 دی ماه 1394 در تالار میرداماد چالوس به سخنرانی پرداخت.
 

حذف افراد شاید اما حذف اندیشه ممکن نیست/ عده ای بدنبال رقابت بی رقیب هستند

 

 
یدالله طاهرنژاد در جمع چندصد نفره هوادارنش گفت:عده ای در هیات اجرایی تصمیم گرفتند که ما را از عرصه رقابت حذف کنند.
وی با اشاره به اظهارات یکی از رقبایش خاطرنشان کرد: یکی از این کاندیداها در ستاد خودش می گفت که اگر آقای خاتمی هم بیاید طاهرنژاد رای می آورد، شما اینجا کارتان را بکنید من بروم برای حذف طاهرنژاد و تنها شانسی که داریم طاهرنژاد را نباید باشد! بدنبال رقابت بی رقیب باید بود.
وی افزود: حذف فرد شاید ممکن باشد اما حذف اندیشه ممکن نیست و امروز به برکت رسانه های جمعی، متکثر و متنوع در اکناف عالم، امکان حذف تفکر و اندیشه تقریبا وجود ندارد.
طاهرنژاد گفت: جریان و جماعتی در شب نشینی بنشینند و تصمیم بگیرند که یکی را حذف کنند ممکن است در کوتاه مدت پاسخی داشته باشد اما در دراز مدت بی معنا و غیرممکن است.
وی خطاب به هوادارانش گفت: امروزاجتماع شما هواداران بعد از اعلام ردصلاحیت بنده یعنی پیروزی ما و هیچ تاثیری در تصمیم آهنین ما برای مبارزه با مظاهر فسق، فساد و تبعیض وجود ندارد و ما همچنان به این راه ادامه می دهیم.
طاهرنژاد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: اگر در بیش از ۱۰ سال پیش که مقام معظم رهبری در رابطه با مبارزه با فساد، تبعیض و فقر هشدارهایی دادند توجه میشد مطمنا امروز در نقطه ای نبودیم که الان ایستاده ایم.
وی اضافه کرد: فساد خود باعث بسط فقر و تبعیض می شود و فساد بمانند یک موریانه، ستون فقرات یک نظام را از درون متلاشی می کند و سقف را روی سر صاحب خانه خراب می کند.
وی تاکید کرد: متاسفانه این فساد و ثروت و مستی و قدرت ناشی از فساد در همه عرصه ها و اشکال مختلف خودش را نشان می دهد.جامعه توسط ویژه خواران، رباخواران، نزول خواران، رانت خواران و انحصارخواهان تحت عنوان فساد در معرض خطر فروپاشی قرار می گیرد و یکی از بحران های پیش رو کشور ما، فساد است.
عضو شورای مرکزی کارگزاران کشور گفت: به دفعات مکرر، مقام معظم رهبری به دولت ها در همه ادوار توصیه کردند و ستادهای ماموریتی برای مبارزه با فساد تشکیل دادند چراکه خطر فساد، خطر فروپاشی اخلاق و انحطاط اجتماعی است.
طاهرنژاد هشدار داد: امروز متاسفانه فساد در لایه های پائین کشور هم تاثیر خود را نشان داده است و خیلی نگران کننده است.
وی با انتقاد از نحوه ردصلاحیتش در مرحله شهرستانی عنوان داشت: براحتی عده ای در یک اتاق کوچک عنصر طرفدار دولت و نظریه پرداز دولت را حذف می کنند و جالبتر آنکه در رد صلاحیت بنده، رئیس جمهور و معاون اول، وزرا و استاندار مازندران و معاون سیاسی وزیر و مقامات دیگر دولت بسیار متاثر شدند.
وی خطاب به اعضای تصمیم گیرننده در رد صلاحیتش گفت: به چه دلتان خوش است که حذف می کنید! چرا حذف می کنید نیروهای خلاق، ساعی و برنامه دار جامعه را که به دولت کمک می کنند! خدمت به کشور با حذف افرادی چون بنده صورت نمی گیرد.
طاهرنژاد اظهار داشت: آقایانی که تصمیم می گیرید در یک اتاق کوچک بدانید تصمیم تان برای کشور و سرنوشت ملت اثرگذار است و میدان را از اندیشمندان و خردورزان خالی نکنید. بروید خدا را شکر کنید که صاحب رای شده اید و درست تصمیم بگیرید این رای تان برای اعتلای کشور و ملت باشد نه برای فلاکت و بدبختی ملت!
وی یادآور شد: این افتخار بزرگی است برای بنده که در طول ۳۷ سال از عمر انقلاب ،خدمتگزار این ملت و نظام بوده ام و به جرات عنوان می کنم در طول این سالها، در مدیریت های خرد و کلان کشور دارای پاکترین و سالمترین پرونده در بین داوطلبان حوزه انتخابیه بوده ام و هیچ نقطه خاکستری کوچک نیز در پرونده من نبوده و همواره سرباز ولایت و خادم ملت بوده ام.
وی با اشاره به تعجب شگفت انگیز رسانه های جهان از رد صلاحیت یدالله طاهرنژاد عنوان کرد: تقریبا همه خبرگزاری ها و رسانه های معتبر داخل و جهان از ژاپن گرفته تا آمریکا از خبر ردصلاحیت من با شگفت زدگی اعلام خبر کردند.
وی تاکید کرد: همه رجال سیاسی کشور از رئیس جمهور و وزیر کشور گرفته تا دیگران نسبت به این موضوع تعجب کردند.
طاهرنژاد افزود: جای تاسف دارد برای دولت آقای روحانی که نتوانسته در جریان پروسه پیچیده و خطرناک حتی نتوانستند یک رای برای دولت بگیرند!
وی خاطرنشان کرد: این عده می دانند آمدن طاهرنژادها بازی شان را بر هم خورده می شود و در مقابل بازاری که عده ای در آن مشغول شده اند می ایستند.


7 اردیبهشت 1403 20:56
نقل قول
میهمان
امتیاز مثبت 0
خداوند حافظ مهندس طاهرنژاد باشه که امیدو سر زندگیو نشاط رو یکبار دیگه بعد از بیست سال به منطقمون آورد.جناب طاهرنژاد من به عنوان یک شهروند نوشهری میگم که در ولایتمداری خدمتگزاری صداقت پاکی و درست کاری شما شکی نیست.منطقه ما سالهاست بی صاحب مانده این منطقه نیاز به حضور شما داره شمایی که برند مازندرانی افتخار منطقه ای فرد قابل نفوذ در دولتی.من از خدا عاجزانه تقاضا میکنم که هر چه سریعتر موانع رو از سر راه این انقلابی رزمنده این ایثارگر صادق برداره.
ما همه یدالله طاهرنژادیم

نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین