Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/jdatetime.class.php on line 445 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 211 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/harfeshomal/public_html/engine/modules/sitelogin.php on line 103 نسخه قابل چاپ > حذف افراد شاید اما حذف اندیشه ممکن نیست/ عده ای بدنبال رقابت بی رقیب هستند

harfeshomal News Agency
حرف شمال

اخبار ویژه / خبر تاپ اصلی / مجلس / سیاسی / انتخابات
نسخه چاپی
کد خبر : 182
7-02-1403, 10:21
ناگفته های یدالله طاهرنژاد پس از رد صلاحیت در مرحله شهرستانی:
حذف افراد شاید اما حذف اندیشه ممکن نیست/ عده ای بدنبال رقابت بی رقیب هستند

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی کشور در جمع هوادارانش گفت: جریان و جماعتی در شب نشینی بنشینند و تصمیم بگیرند که یکی را حذف کنند ممکن است در کوتاه مدت پاسخی داشته باشد اما در دراز مدت بی معنا و غیرممکن است.

«گزارش اختصاصی حرف شمال»/ عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی کشور یدالله طاهرنژاد  ؛ عضو کمیته راهبردی شورای عالی اصلاح طلبان کشور؛عضو هیئت رییسه خانه احزاب ایران ؛ نماینده مجلس پنجم" در اعتراض به رد صلاحیتش توسط هیئت اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه شهرستانهای نوشهر،چالوس و کلاردشت،درجمع شهروندان این منطقه، پنجشنبه 17 دی ماه 1394 در تالار میرداماد چالوس به سخنرانی پرداخت.
 

حذف افراد شاید اما حذف اندیشه ممکن نیست/ عده ای بدنبال رقابت بی رقیب هستند

 

 
یدالله طاهرنژاد در جمع چندصد نفره هوادارنش گفت:عده ای در هیات اجرایی تصمیم گرفتند که ما را از عرصه رقابت حذف کنند.
وی با اشاره به اظهارات یکی از رقبایش خاطرنشان کرد: یکی از این کاندیداها در ستاد خودش می گفت که اگر آقای خاتمی هم بیاید طاهرنژاد رای می آورد، شما اینجا کارتان را بکنید من بروم برای حذف طاهرنژاد و تنها شانسی که داریم طاهرنژاد را نباید باشد! بدنبال رقابت بی رقیب باید بود.
وی افزود: حذف فرد شاید ممکن باشد اما حذف اندیشه ممکن نیست و امروز به برکت رسانه های جمعی، متکثر و متنوع در اکناف عالم، امکان حذف تفکر و اندیشه تقریبا وجود ندارد.
طاهرنژاد گفت: جریان و جماعتی در شب نشینی بنشینند و تصمیم بگیرند که یکی را حذف کنند ممکن است در کوتاه مدت پاسخی داشته باشد اما در دراز مدت بی معنا و غیرممکن است.
وی خطاب به هوادارانش گفت: امروزاجتماع شما هواداران بعد از اعلام ردصلاحیت بنده یعنی پیروزی ما و هیچ تاثیری در تصمیم آهنین ما برای مبارزه با مظاهر فسق، فساد و تبعیض وجود ندارد و ما همچنان به این راه ادامه می دهیم.
طاهرنژاد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: اگر در بیش از ۱۰ سال پیش که مقام معظم رهبری در رابطه با مبارزه با فساد، تبعیض و فقر هشدارهایی دادند توجه میشد مطمنا امروز در نقطه ای نبودیم که الان ایستاده ایم.
وی اضافه کرد: فساد خود باعث بسط فقر و تبعیض می شود و فساد بمانند یک موریانه، ستون فقرات یک نظام را از درون متلاشی می کند و سقف را روی سر صاحب خانه خراب می کند.
وی تاکید کرد: متاسفانه این فساد و ثروت و مستی و قدرت ناشی از فساد در همه عرصه ها و اشکال مختلف خودش را نشان می دهد.جامعه توسط ویژه خواران، رباخواران، نزول خواران، رانت خواران و انحصارخواهان تحت عنوان فساد در معرض خطر فروپاشی قرار می گیرد و یکی از بحران های پیش رو کشور ما، فساد است.
عضو شورای مرکزی کارگزاران کشور گفت: به دفعات مکرر، مقام معظم رهبری به دولت ها در همه ادوار توصیه کردند و ستادهای ماموریتی برای مبارزه با فساد تشکیل دادند چراکه خطر فساد، خطر فروپاشی اخلاق و انحطاط اجتماعی است.
طاهرنژاد هشدار داد: امروز متاسفانه فساد در لایه های پائین کشور هم تاثیر خود را نشان داده است و خیلی نگران کننده است.
وی با انتقاد از نحوه ردصلاحیتش در مرحله شهرستانی عنوان داشت: براحتی عده ای در یک اتاق کوچک عنصر طرفدار دولت و نظریه پرداز دولت را حذف می کنند و جالبتر آنکه در رد صلاحیت بنده، رئیس جمهور و معاون اول، وزرا و استاندار مازندران و معاون سیاسی وزیر و مقامات دیگر دولت بسیار متاثر شدند.
وی خطاب به اعضای تصمیم گیرننده در رد صلاحیتش گفت: به چه دلتان خوش است که حذف می کنید! چرا حذف می کنید نیروهای خلاق، ساعی و برنامه دار جامعه را که به دولت کمک می کنند! خدمت به کشور با حذف افرادی چون بنده صورت نمی گیرد.
طاهرنژاد اظهار داشت: آقایانی که تصمیم می گیرید در یک اتاق کوچک بدانید تصمیم تان برای کشور و سرنوشت ملت اثرگذار است و میدان را از اندیشمندان و خردورزان خالی نکنید. بروید خدا را شکر کنید که صاحب رای شده اید و درست تصمیم بگیرید این رای تان برای اعتلای کشور و ملت باشد نه برای فلاکت و بدبختی ملت!
وی یادآور شد: این افتخار بزرگی است برای بنده که در طول ۳۷ سال از عمر انقلاب ،خدمتگزار این ملت و نظام بوده ام و به جرات عنوان می کنم در طول این سالها، در مدیریت های خرد و کلان کشور دارای پاکترین و سالمترین پرونده در بین داوطلبان حوزه انتخابیه بوده ام و هیچ نقطه خاکستری کوچک نیز در پرونده من نبوده و همواره سرباز ولایت و خادم ملت بوده ام.
وی با اشاره به تعجب شگفت انگیز رسانه های جهان از رد صلاحیت یدالله طاهرنژاد عنوان کرد: تقریبا همه خبرگزاری ها و رسانه های معتبر داخل و جهان از ژاپن گرفته تا آمریکا از خبر ردصلاحیت من با شگفت زدگی اعلام خبر کردند.
وی تاکید کرد: همه رجال سیاسی کشور از رئیس جمهور و وزیر کشور گرفته تا دیگران نسبت به این موضوع تعجب کردند.
طاهرنژاد افزود: جای تاسف دارد برای دولت آقای روحانی که نتوانسته در جریان پروسه پیچیده و خطرناک حتی نتوانستند یک رای برای دولت بگیرند!
وی خاطرنشان کرد: این عده می دانند آمدن طاهرنژادها بازی شان را بر هم خورده می شود و در مقابل بازاری که عده ای در آن مشغول شده اند می ایستند.




بازگشت

©2015 harfeshomal.ir All Rights Reserved