حرف شمال

کد خبر: 1263
شهردار عزل شده بابل عنوان کرد؛
«شاهین کلانتری‌بنگر» شهردار عزل شده بابل گفت؛ فرمانداری بابل در تایید مصوبه استیضاح بر خلاف قانون و مقررات عمل کر و از امام‌جمعه بابل تقاضا دارم به ملت شریف توضیح دهند.

به گزارش حرف شمال؛ "شاهین کلانتری بنگر" شهردار عزل شده و چهل‌ و پنجمین شهردار بابل پس از فعالیت ۳ماهه و استیضاح خود گفت: فرآیند استیضاح بنده خلاف قانون و مقررات بوده است و جلسه کمیته انطباق نیز بر اساس قوانین و مقررات موجود، نباید مصوبه استیضاح شورا را تایید می‌کرد و از این بابت به شورای حل اختلاف استان شکایت کردم.
وی افزود:از امام جمعه محترم بابل نیز بدلیل گفتمان تبعیض آمیز در اعمال وظایف نسبت به مسئولین و اقدامات صورت گرفته برای استیضاح غیرقانونی شهردار در جلوگیری از اقدامات قانونی اینجانب برای به حاشیه بردن حقوق شهروندان به احتمال ایجاد تغییر در نتایج دادگاه کیفری استان می‌خواهم توضیح دهند که چرا مسائل پیش آمده در شورای شهر دوره گذشته قبل از رسیدگی از تریبون مقدس نماز جمعه مورد انتقاد قرار داده ولی در خصوص  تخلفات گسترده صورت گرفته در دوران دامادش سکوت اختیار نموده و شهردار فساد ستیز را نزد افراد تخریب می‌نمایند.
 
وی تاکید کرد: متاسفانه دفاعیات بنده در جلسه استیضاح در رسانه‌ها منتشر نشد و از زمانی که پرونده مربوط به تخلفات صورت گرفته شهردار سابق در خصوص پروژه فاز ۵ جاده ساحلی که منجر به بازداشت ایشان و معاون عمرانی و چندین نفر از پرسنل شهرداری و پرونده نحوه واگذاری گاراژ مازندران که ارزش واقعی آن در نامه بازپرس پرونده ۶۴ میلیارد تومان اعلام شده بود را به یازده میلیارد دویست میلیون تومان به همین پیمانکار واگذار شد
شهردار عزل شده بابل افزود: موارد دیگر مربوط به دوران آقای سید مجتبی حکیم را به دلیل احکام قضایی بر علیه شهرداری که به سبب عدم دفاع موثر مسئول وقت شهرداری و توافقات غیر قانونی از اردیبهشت ماه به دلیل کشف حقیقت و دفاع از حقوق عامه مورد رسیگی قرار دادیم و اعلام کردیم چرا در دوران شهردار سابق اینهمه فعالیت عمرانی بدون رعایت قوانین و مقررات و وجود ردیف اعتبار و به صورت فاقد و دستوری واگذار و میلیاردها تومان شهرداری بابل آلوده به رانت و فساد شد، استیضاح بنده مطرح شد.
کلانتری خاطرنشان کرد: همچنین تذکر به افرادی که موضوع تفکیک و بازیافت زباله را به سخره گرفته بودند و به عنوان دانشمند!!؟؟ از طرف ریاست شورای اسلامی شهر بابل معرفی شده بودند و همچنین تذکر به ریاست شورای در خصوص مکاتبات غیر قانونی با اجرای احکام دادگستری که منجر به برداشت از حساب شهرداری به نفع پیمانکاران شده بود و... فرآیند استیضاح بنده آغاز شد و تیم قوی شروع به حذف شهردار نمودند تا سربازان تنهاتر باشند.
مصاحبه از بابک ابهرزاد


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین