حرف شمال

کد خبر: 1277
عملیات بازگشایی، آزادسازی و اتصال چالوس محله به گلسرخی با حضور مدیران پارلمان شهری چالوس زیر بارش شدید باران انجام شد.

به گزارش حرف شمال ، عملیات بازگشایی، آزادسازی و اتصال چالوس محله به گلسرخی با حضور مدیران پارلمان شهری چالوس زیر بارش شدید باران انجام شد.

مسعود یعقوبی در این مراسم با بیان اینکه یکی از اولویت های مدیریت شهری دوره ششم چالوس رفع معضل و مشکل ترافیکی شهر چالوس می باشد، اظهار کرد: امروز با وجود بارش شدید باران عملیات بازگشایی، آزادسازی و اتصال چالوس محله به گلسرخی در دستور مدیریت شهری چالوس قرار گرفت تا به شهروندان عزیزمان ثابت کنیم ماپای اهداف و ایده هایمان ایستاده ایم.

شهردار چالوس با بیان اینکه بازگشایی این مسیر سالیان سال مورد تقاضای شهروندان محترم بود، تصریح کرد: این مسیر به طول حدود 700 متر و به مساحت بالغ بر 6 هزار متر مربع بازگشایی و آزادسازی شد.

یعقوبی با تاکید بر اینکه این اقدام مدیریت شهری دوره ششم چالوس کمک شایانی به رفع معضل ترافیکی هسته مرکزی شهر چالوس خواهد داشت، گفت: با بازگشایی این مسیر در راستای برون رفت و روانسازی از ترافیک هسته مرکزی شهر بخشی از ترافیک هسته مرکزی شهر حل خواهد شد.

شهردار چالوس با بیان اینکه مدیریت شهری دوره ششم چالوس باتمام قوا در بازگشایی معابر و برقراری اتصالات در راههای اصلی و فرعی در حال تلاش است، اظهار کرد: مدیریت شهری دوره ششم چالوس در تلاش است معضل ترافیک که سالیان سال مورد اعتراض شهروندان فهیم میباشد را مرتفع سازد و در جهت روانسازی معضل ترافیکی قدم های مثبت بردارد.

شهردار چالوس در پایان از اعضای شورای اسلامی شهر چالوس، مسئولان شهرستانی، مالکین محترم خانواده محترم محمدی، قربان نیا و تمام مالکینی که در این مسیر با مجموعه مدیریت شهری چالوس همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین