حرف شمال

کد خبر: 1279
شهردار چالوس با اشاره به تمرکز بر رفع معضل ترافیک شهر گفت: ترافیک هسته مرکزی شهر روان سازی می شود.

به گزارش حرف شمال ، مسعود یعقوبی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه شوق خدمت و تحقق وعده‌ها در مدیریت شهری دوره ششم چالوس مشهود است و بیشترین تمرکز بر رفع معضل بزرگ ترافیک این شهر می‌باشد، اظهار کرد: برای رفع معضل ترافیک چالوس در قالب تملکات و آزادسازی‌های رینگ ۲ شهری، جاده ساحلی، حاشیه رودخانه، اتصال خیابان شورا به خیابان جنب مزار را در دستور کار داریم.

  

وی با اشاره به اینکه معضلات ترافیکی شهر چالوس مورد انتقاد شهروندان بوده، تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری در دوره ششم با برنامه ریزی و اهدافی که در جهت روان‌سازی و حل معضل ترافیکی دارد می‌تواند در روان‌سازی ترافیک شهری اثرگذار باشد.

 

اتصال بلوار ۱۷ شهریور به بلوار امام رضا (ع) تا پایان ۱۴۰۳

 

شهردار چالوس با اشاره به اینکه رینگ ۲ شهری در ۵ فاز تعریف شده است، اظهار کرد: فاز یک از بلوار سردار شهید سلیمانی تا بلوار ۱۷ شهریور، فاز ۲ از بلوار ۱۷ شهریور تا پل آبنما، فاز ۳ از پل آب‌نما شروع، جاده فرج‌آباد را قطع و به اراضی منطقه آبرنگ و کُلُموَر و به منطقه رادیو دریا ختم خواهد شد.

 

یعقوبی در ادامه با بیان اینکه در فاز چهارم رینگ ۲ شهری اتصال بلوار رادیو دریا به بلوار امام رضا می‌باشد و در فاز پنجم بلوار امام رضا به بلوار سردار شهید زندی متصل خواهد شد.

 

شهردار چالوس با تاکید بر اینکه اولویت ما اتصال بلوار ۱۷ شهریور به بلوار امام رضا (ع) می‌باشد، گفت: در دوره‌های گذشته تملکاتی را در این مسیر صورت گرفته و دوره ششم مدیریت شهری تملک، بازگشایی و آزادسازی این مسیر را در راستای رفع معضل ترافیکی شهری چالوس در اولویت است و با تمام تلاش برقراری این اتصال در دستور کار قرار دادیم.

 

احداث خیابان ساحلی

 

شهردار چالوس اظهار کرد: پروژه خیابان ساحلی که از رودخانه چالوس شروع و به رودخانه سردآبرود متصل می‌شود یکی از چهار طرح ما است که تکمیل آن تا پایان سال ۱۴۰۳ تأثیر مثبتی در رفع ترافیک شهری چالوس دارد و علاوه بر آن جاده زیبای گردشگری خواهد بود.

 

یعقوبی به سنگچین در ساحل فرج آباد و خط هشت اشاره کرد و گفت: این مسیر ساحلی که حدود ۶ کیلومتر طول دارد تا کنون پیشرفت قابل توجهی داشت.

 

اتصال رینگ ۲ شهری به ساحل فرج آباد

 

شهردار چالوس در ادامه اظهار کرد: مدیریت شهری در دوره ششم با برنامه ریزی و اهدافی که در جهت روان‌سازی و حل معضل ترافیکی دارد این معبر را به عنوان مسیری که می‌تواند در روان‌سازی ترافیک شهری اثرگذار باشد تملک و بازگشایی کرد.

 

یعقوبی افزود: این رینگ به طول ۲ کیلومتر از ابتدای خیابان ورزش در حاشیه رودخانه چالوس شروع و به ساحل دریا ختم می‌شود و با بازگشایی این رینگ از ترافیک هسته مرکزی شهر کم خواهد شد.

 

شهردار چالوس به زیبایی و گردشگر پذیر بودن این مسیر اشاره کرد و گفت: با بازگشایی این مسیر جدا از بحث رفع معضل ترافیک، از نظر بُعد زیبایی که در این منطقه وجود دارد می‌تواند در حوزه گردشگری نیز مورد استفاده شهروندان و گردشگران قرار گیرد.

 

رفع معضل همیشگی ترافیک منطقه بازار

 

شهردار چالوس به احداث جاده دسترسی حاشیه رودخانه چالوس از خیابان شورا تا خیابان پشت مزار یوسف رضا شاره کرد و اظهار داشت: با تکمیل دیوار حفاظتی در این محدوده و در راستای رفع معضل ترافیکی در منطقه بازار روز، جاده دسترسی حدفاصل خیابان شورا (پل فلزی مرکز شهر) تا خیابان ضلع شرقی مزار یوسف رضا در حاشیه رودخانه اجرا خواهد شد.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین