حرف شمال

کد خبر: 884
معاون سیاسی استانداری مازندران
احمد حسین‌زادگان عصر امروز در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه دولت دارای منابع محدود بوده است، اظهار داشت: رسانه‌ها باید برای تقویت نشاط و پویایی در جامعه تلاش کنند.

حرف شمال: احمد حسین‌زادگان عصر امروز در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه دولت دارای منابع محدود بوده است، اظهار داشت: رسانه‌ها باید برای تقویت نشاط و پویایی در جامعه تلاش کنند.
وی افزود: در حوزه رسانه از حیث کیفی و محتوایی باید تلاش کنیم و بانک اطلاعاتی دقیق از رسانه‌های فعال مازندران تدوین شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه نشست با اهالی رسانه استان باید به صورت کاربردی برگزار شود، تصریح کرد: رسانه‌ها باید در بیان برون داد مسائل توسعه‌ای استان نقش آفرینی کنند.
حسین زادگان با بیان اینکه رسانه‌های استان از حیث حقوقی و آموزشی باید دارای پویایی شوند، افزود: فعالیت رسانه‌های مازندران باید ساختارمند و هدفمند دنبال شود.
وی با اعلام اینکه رسانه‌ها به دنبال ایده پردازی برای موضوعات توسعه ای استان باشند، تصریح کرد: خانه مطبوعات خانه همه اهالی رسانه بوده و باید در اعتمادسازی بین اهالی رسانه فعالتر شود.
رئیس شورای اطلاع رسانی مازندران از برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی مازندران در سال جدید با حضور معاون سیاسی استاندار خبر داد و افزود: باید ثابت کنیم در دوره کنونی فضای آشتی را برقرار کنند.
حسین زادگان با تاکید بر اینکه نشست هم اندیشی و کارگاهی در قالب مقولات توسعه ای استان و موضوعات رسانه مازندران تشکیل تا مشکلات استان و حوزه رسانه در آن پیگیری شود.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین