حرف شمال

کد خبر: 699
شریعت نژاد در تذکر شفاهی:
ماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس در تذکر شفاهی به وزیر نیرو گفت: با وجود شیب تند رودخانه های غرب مازندران و برداشت بی رویه شن و ماسه از بستر رودخانه ها، زندگی مردم مورد تهدید قرار گرفته است.

حرف شمال: "شمس الله شریعت نژاد" در نشست علنی امروز (یکشنبه، 3 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با مخاطب قراردادن وزیر راه و شهرسازی گفت:با وجود پیگیری مستمر مردم و مسئولین، متاسفانه اصلاح عرض راه های غرب استان مازندران صورت نگرفته است و وعده های وزیر پس از چند سال همچنان بر زمین مانده است.

نماینده مردم تنکابن،رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت:وزیر راه و شهرسازی باید توجه داشته باشد؛آنچه مورد تقاضای مردم است نیازمند بودجه نیست که گفته شود اعتبار وجود ندارد؛انتظار این استکه آقای آخوندی دستور مقتضی را هرچه سریع تر صادر فرمایند.

وی گفت:تذکر دوم بنده به وزیر نیرو است که با وجود شیب تند رودخانه های غرب مازندران و برداشت بی رویه شن و ماسه از بستر رودخانه ها، زندگی مردم مورد تهدید قرار گرفته است.

 

شریعت نژاد گفت:بستر رودخانه های استان مازندران نیازمند اقدام فوری و سریع وزارت نیرو است که علیرغم تذکرات اقدامی صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد:تسریع در تکمیل بیمارستان فوق تخصصی تنکابن که طی سال های اخیر پیشرفت فیزیکی مناسبی نداشته و تقریبا ساخت آن تعطیل شده است باید مورد توجه قرار گیرد.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی درتذکر به وزیرجهاد کشاورزی گفت:طرحی برای مدیریت جنگل های کشور جایگزین تعطیلی طرح های جنگلداری که بنا به اصرار آقای وزیر صورت گرفته، مطرح نشده است.

وی در ادامه افزود: متاسفانه وزارت جهاد کشاورزی برنامه ای برای جذب نیرو در جهت حفاظت از جنگل ها تدارک ندیده است. اخبار واصله حاکی از افزایش تخریب جنگل ها و قاچاق چوب است.

این نماینده مجلس دهم با مخاطب قراردادن رئیس جمهوری گفت:ظرفیت بالای کشورمان درحوزه گردشگری که می توانست سهم بالایی در رشد و توسعه کشور با اشتغالزایی بالا داشته باشد؛محتاج مدیریت کارآمد و عملگرا است.

وی تصریح کرد:در استان مازندران به عنوان استان فوق ویژه گردشگری ،شاهد پسرفت بوده ایم و کمترین استفاده از منابع سرشار استان صورت گرفته است تا جایی که شاهد انباشت زباله ها در جنگل ها هستیم.

شریعت نژاد گفت: رئیس جمهوری از وزیر صنعت، معدن و تجارت پیگیر شوند که دلیل تبعیض و بی عدالتی در خصوص صدور مجوز معادن شن و ماسه در استان مازندران چیست؛ چرا مردم غرب استان مازندران علیرغم وجود منابع سرشار باید نیازهای خود را از شرق تامین نمایند./خانه ملت


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین