حرف شمال

کد خبر: 691
اعضای این خانواده که در حیدرآباد هندوستان زندگی می‌کنند، علی‌رغم تمام مشکلاتی که دارند بسیار شاد و امیدوار هستند و به گفته خودشان، هر وقت با یکدیگر بیرون می‌روند توجه مردم به سوی آنها جلب می‌شود.

حرف شمال: 9 نفر از اعضای ۱۱ نفره خانواده هندوستانی به اختلال ژنتیکی «آکندروپلازی» مبتلا هستند و در اثر آن قد بسیار کوتاهی دارند که زندگی آنها را از دیگران متمایز کرده است. «آکندروپلازی» گونه‌ای اختلال ژنتیکی است و به عنوان یکی از علل اصلی بیماری «کوتولگی» به شمار می‌آید. افراد دچار این اختلال قدی کوتاه دارند و در سن بلوغ معمولاً قدشان از یک متر بیشتر نمی‌شود.
به گزارش حرف شمال به نقل از مجله خانواده سبز، مسن‌ترین فرد این خانواده ۵۲ سال دارد و می‌گوید: «زمانی که یکی از ما بیرون می‌رویم، مردم اطراف‌مان جمع می‌شوند و با تعجب می‌پرسند شما چرا اینقدر قدتان کوتاه است.»
اعضای این خانواده که به خاطر قد کوتاه‌شان به سختی در جایی مشغول به کار می‌شوند با مشکل معیشت هم روبه‌رو هستند و مجبورند برای گذران زندگی برای خود اشتغال‌زایی کنند، گرچه درآمدشان اندک باشد. اعضای این خانواده که در حیدرآباد هندوستان زندگی می‌کنند، علی‌رغم تمام مشکلاتی که دارند بسیار شاد و امیدوار هستند و به گفته خودشان، هر وقت با یکدیگر بیرون می‌روند توجه مردم به سوی آنها جلب می‌شود.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین