حرف شمال

کد خبر: 689
امروز حوالی ساعت 12 ظهر ، سه هکر با نفوذ به سیستم بانک ملت مبالغ هنگفتی را از حساب دارندگان سپرده در این بانک برداشت کردند و جمعیت مالباختگان در دادسرای جرایم اینترنتی نیز در حال افزایش است

حرف شمال/گروه اقتصادی: امروز حوالی ساعت 12 ظهر، سه هکر با نفوذ به سیستم بانک ملت مبالغ هنگفتی را از حساب دارندگان سپرده در این بانک برداشت کردند.
به گزارش پایگاه خبری حرف شمال به نقل از بولتن نیوز؛ محمد خوشنام، یکی از مالباختگان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: امروز راس ساعت 12 ظهر 110 میلیون تومان از حساب من برداشت شد، وقتی با شعبه بانک تماس گرفتم فهمیدم که این برداشت با نفوذ به حساب بانکی اتفاق افتاده است. این فعال اقتصادی با اشاره به اینکه پس از شکایت به پلیس فتا و مسدود کردن حساب بانکی در دادسرای جرایم اینترنتی حضور یافته است، گفت: من فکر می کردم این مشکل تنها برای من ایجاد شده است اما جمعیت در اینجا لحظه به لحظه بیشتر می شود و معلوم است بسیاری از افراد به همین دلیل سپرده هایشان را از دست داده اند.
به گفته وی برداشت ها که اغلب 110 یا 150 میلیون تومان بوده است، به حساب سه نفر واریز شده و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.
در حالی که شعب بانک ملت از ساعت 12 امروز لحظه به لحظه شلوغ تر می شد و بسیاری تلاش می کردند پرینت حساب خود را دریافت کرده یا حساب خود را مسدود کنند، جمعیت مالباختگان در دادسرای جرایم اینترنتی نیز در حال افزایش است. هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص میزان پولی که در این قالب برداشت شده است، ارائه نشده و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین