حرف شمال

کد خبر: 672
سرپرست شهرداری نوشهر:
سرپرست شهرداری نوشهر گفت: ساماندهی و بهسازی میدان لتینگان به عنوان بزرگترین میدان ورودی شهر گردشگرپذیر نوشهر فصل بهار به پایان می رسد.

حرف شمال: مهدی هرج پور؛  با بیان اینکه میدان لتینگان به وسعت ۲.۲ هکتار در ورودی شرقی نوشهر اجرا شده است گفت: تاکنون ۶۵ درصد عملیات بهسازی و ساماندهی این میدان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از ۱۰ روز قبل از عید کار گُلکاری و فضای سبز میدان لتینگان با شتاب بیشتری آغاز شده، گفت: تاکنون بخش زیادی از این کار صورت گرفته و پیش بینی می شود عملیات ساماندهی و بهسازی تا قبل از پایان فصل بهار به پایان رسد.

 

هرج پور کل اعتبار مورد نیاز این پروژه را حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بخش قابل توجه از این اعتبار از منابع شهرداری و بقیه از منابع استانی تامین خواهد شد.

سرپرست شهرداری نوشهر، پازل کاری، پیاده رو سازی، چمن کاری، فضای سبز و غیره را از جمله طرح های در دست اقدام در پارک میدان لتینگان برشمرد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح آزادسازی حریم ۶۰ متری نوار ساحلی دریا در منطقه کپورچال اظهار داشت: در این منطقه سعی شد تا با نصب نیوجرسی از ورود خودرو به حاشیه ساحل و منطقه آزادسازی شده جلوگیری کنیم و علاوه بر این حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ متر از مسیر با ماسه آماده شد تا گردشگران و مسافران بتوانند در آن پیاده روی کنند.

هرج پور با تقدیر از فرماندار، منابع طبیعی و سایر نهادها و افرادی که شهرداری را در اجرای طرح آزادسازی حریم دریا یاری کرده اند، افزود: خوشبختانه مسافران نوروزی از مسیر آزادسازی شده نوار ساحلی در منطقه کپورچال استقبال خوبی کرده اند.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین