حرف شمال

کد خبر: 669
حق اله کثیری؛ فرماندار عباس آباد؛
فرماندار عباس آباد از اقامت ۳۹۴ هزار نفر شب مسافر نوروزی در این شهرستان خبر داد.

حرف شمال: حق اله کثیری؛ اظهار داشت: در این مدت بیش از ۳۹۴  هزار نفر شب اقامت در هتل ها ، ویلاهای استجاری، اماکان فرهنگیان و مجتمع های تفریحی - توریستی این شهرستان ثبت شد و مجموع بازدید های صورت گرفته مسافرین از مناطق گردشگری سطح شهرستان بیش از ۱۵۰ هزار نفر گزارش شده است که این آمار در مقایسه با نوروز  سال گذشته  افزایش داشته است.

وی گفت: در تعطیلات نوروزی امسال حضور  گردشگران خارجی از کشور های مختلف جهان جهت بازدید از مناطق گردشگری من جمله محور توریستی عباس آباد به کلاردشت، غار دانیال ، جنگل زیبای تیلا کنار و نوار ساحلی شهرستان چشمگیر بوده است.

فرماندار شهرستان عباس آباد در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان عباس آباد بعنوان پل ارتباطی شمال بویژه غرب به شرق استان و مرکز کشور می باشد تعداد مسافرین و گردشگرانی که از این شهرستان تردد کردند و اقامت چند ساعته در شبانه روز داشتند بیش از دو میلیون نفر است و این آمار در مقایسه با سالهای گذشته افزایش داشته است.

وی در پایان ضمن تقدیر از خدمات و زحمات همه ادارات و دستگاههای اجرایی خدمات رسان  تصریح کرد : دبیر خانه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان عباس آباد از تاریخ ۲۷ اسفندماه ۹۵ فعال بوده و ادارات با اعلام کشیک هر روزه  تا تاریخ ۱۴ فروردین ۹۶ آماده باش بوده و خوشبختانه در این مدت مشکل خاصی حادث نشد.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین