حرف شمال

کد خبر: 610
دادستان عمومی ساری خبر داد:
با مشاهده و شناسایی حرکات خلاف قانون که موجبات سلب آرامش و آسایش مردم را فراهم می کنند ضمن برخورد قانونی وسیله نقلیه مورد نظر این افراد ضبط و توقیف می شود که تا پایان تعطیلات نوروز رفع توقیف نخواهد شد.

حرف شمال: حجت الاسلام اسدالله جعفری  درباره جرایم عمدی که برخی افراد در قالب توزیع و فروش مواد محترقه در روزهای پایانی سال (برای چهارشنبه پایان سال )مرتکب می شوند، گفت: کمتر به این موضوع به صورت امنیتی نگاه می کنیم ولی معتقدیم افرادی که با نیت سودجویی و عمدی مبادرت به توزیع این مواد می کنند رصد وشناسایی می شوند و قطعا پرونده قضایی این افراد تشکیل شده و تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند.
حجت الاسلام جعفری، ادامه داد: در همه دادسرهای استان در رابطه با رسیدگی قاطعانه به اینگونه جرایم اکیپ ویژه ای برای عناوین مجرمانه در این شب و روز (چهارشنبه پایان سال)  تشکیل می شود.
وی، خاطرنشان کرد: برخی واحدهای صنعتی علی رغم تذکرات توجه نکرده و اقدام به توزیع و فروش مواد محترقه می کنند که به اداره اماکن دستور العمل داده شد که به محض شناسایی واحدی که مبادرت به فروش وتوزیع مواد منفجره و محترقه می کند ضمن کشف و ضبط این مواد، واحد صنفی مورد نظر هم تا پایان تعطیلات نوروز پلمپ می شود و اجازه فعالیت ندارد.
دادستان عمومی مرکز مازندران، درباره هر گونه ایجاد آلودگی صوتی، حرکات مارپیچ با هدف ایجاد رعب و ترس در مردم توسط سرنشینان خودرو یا موتور سیکلت در روزهای پایان سال، گفت: با مشاهده و شناسایی این گونه حرکات خلاف قانون که موجبات سلب آرامش و آسایش مردم را فراهم می کنند ضمن برخورد قانونی وسیله نقلیه مورد نظر این افراد ضبط و توقیف می شود که تا پایان تعطیلات نوروز رفع توقیف نخواهد شد.
حجت الاسلام جعفری ، با مخاطب قرار دادن خانواده و تذکر این نکته که باید مراسم چهارشنبه پایان سال مدیریت شود، افزود: آموزش و پرورش و آموزش عالی بایستی اطلاع رسانی  لازم را برای حفظ امنیت و آسایش در این شب انجام دهند./مهر






نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین