حرف شمال

کد خبر: 596
قاسم احمدی لاشکی در بازدید از دفترمرکزی حرف شمال:
تماشاچی های زیادی حضور دارند!! و آنهایی که میتوانند به نماینده مجلس و فرماندار و امام جمعه کمک کنند تا درد مردم و مشکلات این دیار را به گوش مسئولین برسانیم و حرف هایمان تاثیر بیشتری داشته باشد ، اهالی رسانه هستند!

حرف شمال: عصر روز گذشته قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم شریف شهرستان های نوشهر،چالوس و کلاردشت از دفتر مرکزی پایگاه خبری حرف شمال بازدید کرد.
در این بازدید پس از گفت و گوهای فراوان و اشاره احمدی لاشکی به تاریخ گذشته مطبوعات و رسانه این شهرستان ها و نام بردن از برخی رسانه نگاران پیشکسوت و خاطرات تلخ و شیرینی که ایام فرمانداری چالوس و شورای شهر نوشهر با اعضای فعلی تیم تحریریه حرف شمال داشت ، اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه را به اتحاد و همدلی با یکدیگر و همزبانی با مسئولین دعوت کرد و گفت: حرمت امامزاده را متولی آن نگه میدارد و اگر اهالی رسانه در بین خودشان این حرمت حفظ نشود نمیتوان از سایرین انتظاری داشت و از طرفی هم نباید فردی بدون اجازه و یا کسب مجوز وارد این خانه شود! همانطور که هیچکسی بدون داشتن نظام پزشکی و تخصص به خودش اجازه نمیدهد برای بیماری تجویز دارو یا فیزیوتراپی کند!! هرفردی هم نباید از عنوان رسانه و یا خبرنگار و روزنامه نگار استفاده کند، درحالیکه به صورت رسمی عضو این صنف نباشد.
نماینده مجلس شهرستان های نوشهر،چالوس و کلاردشت با تاکید بر تاثیر گذاری تحلیل اهالی قلم و رسانه گفت: شاید الان در این برهه زمانی اثربخشی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بیشتر باشد ولی بدون شک فضای مکتوب و رسانه های چاپی اثر ماندگارتری دارند؛ حتی هنوز هم تحلیل های پربار و اثرگذارتان در رسانه های چاپی آن زمان را در آرشیو شخصی ام حفظ کرده ام!
احمدی از حضور سه چهره ملی طی هفته آینده در منطقه خبر داد و گفت: با ارتباطاتی که زده شد مقرر گردیده تا روز شنبه میزبان دکترآقاجانی معاون درمان وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور باشیم و ضمن افتتاح کلینیک تخصصی شهرستان نوشهر و هموار نمودن معضلات اورژانس این شهرستان ، پیگیری کمبود و نبود برخی تجهیزات پزشکی در چالوس و وضعیت درمانی کلاردشت هم از مهمترین اهداف این سفر می باشد.
وی گفت روز یکشنبه هم دکتر احمدی پور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کشور برای افتتاح بال شرقی هتل آزادی خزر که با اعتبار 27 میلیارد ریالی ساخته شده است ، وارد منطقه میشود که تصمیم داریم چندین پروژه گردشگری و فرهنگی دیگر را هم بازدید و مشکلات آنها را هموار کنیم.
احمدی لاشکی به حضور وزیر ورزش و جوانان در روز دوشنبه هفته آینده اشاره  و اضافه کرد در این بازدید تمامی کمبودها و معضلات ورزشی و احیانا کم مهری هایی که در این بخش  وجود دارد مورد بررسی قرار میگیرد.
نماینده مجلس نوشهر و چالوس و کلاردشت از اهالی رسانه و مطبوعات درخواست کرد  تا همچون گذشته به عنوان بازوان مسئولین عمل کنند! او گفت: من بعنوان نماینده مردم این وظیفه را دارم تا ضمن برقراری ارتباط با مسئولین و مدیران کلان کشور ، آنها را به منطقه دعوت کنم و در این دیدارها  و بازدیدها در حد توانم توضیحاتی را ارائه کنم ، ولی حضور اصحاب رسانه می تواند کمک بسیاری به توسعه منطقه و گرفتن اعتبارات بیشتر داشته باشد؛ وی اذعان داشت که اینطور مواقع تماشاچی های زیادی حضور دارند!! ولی آنهایی که میتوانند به نماینده مجلس و فرماندار و امام جمعه کمک کنند تا درد مردم و مشکلات این دیار را به گوش مسئولین برسانیم و حرف هایمان تاثیر بیشتری داشته باشد ، اهالی رسانه هستند.
احمدی لاشکی در پایان گفت با وجود صالحی امیری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور و احد جاودانی در مدیرکلی فرهنگ و ارشاد استان مازندران که هر دو از چهره ها و مدیران شناخته شده و تاثیرگذار اهل مازندران هستند، در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه اتفاق های خوبی در استان رقم خورده است و باید از سایر مدیران مازنی و اهل منطقه ، حمایت بیشتری انجام شود.
درپایان این بازدید هدیه از سوی تیم تحریریه پایگاه خبری تحلیلی حرف شمال به احمدی لاشکی اهداء شد که وی را بهت زده کرد! اهدای قاب تصویر حضور احمدی لاشکی در عملیات والفجر هشت در سالهای دفاع مقدس و یادآوری آن سالها برای وی بسیار زیبا و غیر منتظرانه بود.
 


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین