حرف شمال

کد خبر: 593
همزمان با روز درختکاری و با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی مازندران و شرکت توزیع برق غرب مازندران و با حضور استاندار و مسوولان استانی و شهرستانی، مهندس فرح زاد مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران به همراه جمعی از مدیران و همکاران خود اقدام به کاشتن چندین اصله نهال نمودند.

حرف شمال: شرکت توزیع برق غرب مازندران در روز درختکاری اقدام به کاشت نهال کرد
همزمان با روز درختکاری و با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی مازندران و شرکت توزیع برق غرب مازندران و با حضور مسوولان استانی و شهرستانی، مهندس فرح زاد مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران به همراه جمعی از مدیران و همکاران خود اقدام به کاشتن چندین اصله نهال نمودند.
  مهندس فرح زاد با اشاره به شعار «همیار طبیعت» به عنوان شعار هفته درختکاری امسال، در سخنانی اظهار داشت: به منظور ترویج درختکاری، پس از انجام مکاتبه با اداره کل منابع طبیعی و دریافت 120 اصله نهال از این اداره، نسبت به کاشت آن در مناطق و شهرستان های زیر مجموعه خود اقدام نمودیم.
وی تصریح کرد: همگام با دیگر نهادها و سازمان ها و در کنار آحاد مردم نسبت به احیای فضای سبز و حفظ محیط زیست اقدام به کاشت درخت در مناطق تعیین شده از سوی اداره کل منابع طبیعی استان مازندران در شهرستان های هشتگانه غرب مازندران نمودیم.
فرح زاد ادامه داد: ما دوستدار سرسبزی، طبیعت و درختان به عنوان ریه های زمین هستیم و در عمل این مهم را به اثبات رساندیم چرا که در بعضی از نقاط شهری برای توسعه شبکه و برق رسانی به متقاضیان بدون قطع درختان از هادی های هوایی روکشدار استفاده می نماییم و مصمم به گسترش این طرح هستیم.
وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که با آن روبرو هستیم، معضل خاموشی های ناشی از برخورد سر شاخه های درختان با شبکه های برق و سقوط درختان در مواقع بحران است، خاطر نشان کرد: قطع شاخه های درختان در برخی از نقاط حساس و نزدیک به شبکه های برق، ارایه برق مطمئن و پایدار به مشترکان گرامی منطقه می باشد.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین