حرف شمال

کد خبر: 587
رئیس میراث فرهنگی نوشهر خبر داد
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشهر از برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی در نوروز 96 در این شهرستان خبر داد.

حرف شمال: مهدی اسحاقی امروز  با اشاره به اینکه نوروز 96 نوروزی متفاوت در شهرستان نوشهر خواهد بود، اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 96 از از هفته‌‌ها قبل تشکیل شده است و در همین راستا به دستور فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر نوشهر تعداد 10 کمیته برای این ستاد تعیین شده است.

وی از برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی خبر داد و افزود: نمایشگاه ملی صنایع دستی با بیش از 100 غرفه از 20 استان مختلف کشور در مجاورت پارک نگین نوشهر برپا می‌شود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نوشهر با تأکید بر تشدید نظارت‌ها بر زیرمجموعه‌های این اداره، تصریح کرد: دو اکیپ از کارشناسان نظارت همه روزه از تأسیسات گردشگری و مراکز خدمات‌رسان بازدید خواهند کرد و کمیته مشترک نظارت نیز با حضور دستگاه‌های مختلف از تمامی مراکز خدمات‌رسان این شهرستان در راستای ارائه خدمات مطلوب و سالم به شهروندان، مسافران و گردشگران در طول ایام نوروز 96 به طور شبانه‌روزی فعالیت مستمر دارند.

این مسؤول با بیان اینکه اقلام تبلیغاتی و راهنمای گردشگری شهرستان در قالب بروشور  به تعداد 50 هزار جلد برای مسافران و گردشگران پیش‌بینی شده است، گفت: به منظور دسترسی آسان مسافران و گردشگران دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر و دریافت خدمات لازم در شهرداری نوشهر مستقر می‌شود و از سویی دیگر نیز 9 مرکز اطلاع‌رسانی در سطح شهرستان نوشهر آماده راهنمایی و پاسخ‌گویی به مسافران و گردشگران خواهند بود.

اسحاقی تأکید کرد: مسافران و گردشگرانی که به نوشهر سفر می‌کنند برای اقامت خودشان به مراکز رسمی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نوشهر مراجعه کنند و به هیچ‌وجه از افراد تابلو به دست در حاشیه خیابان‌ها تقاضای اقامت نکنند بلکه به مراکز اطلاع‌رسانی و رزرواسیون و یا به واحدهای اقامتی میراث فرهنگی این شهرستان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر نوشهر تلاش می‌کند تا تعطیلات نوروزی متفاوتی را برای گردشگران فراهم کند، افزود: پیش‌بینی ما بر این است که میزان حضور مسافران در نوروز 96 در نوشهر نسبت به سال گذشته بسیار بیشتر باشد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نوشهر با بیان اینکه برنامه نوروزخوانی در سطح شهرستان نوشهر و روستاهای تابعه آن برگزار می‌شود، گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی به افزایش جذب گردشگران و اقامت طولانی مدت مسافران و گردشگران در این شهرستان کمک بسیار زیادی می‌‌کند./فارس


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین