حرف شمال

کد خبر: 575
کارگران ساختمانی تا ۳۰ اسفند ماه امسال مهلت دارند به سامانه خدمات رفاهی مراجعه و ثبت‌نام کنند و ارائه خدمات حمایتی و بیمه‌ای به کارگرانِ ساختمانی ، از این پس به کسانی تعلق خواهد گرفت که در این سامانه ثبت نام کرده باشند.

حرف شمال: کارگران ساختمانی تا ۳۰ اسفند ماه امسال مهلت دارند به سامانه خدمات رفاهی مراجعه و ثبت‌نام کنند.
ارائه خدمات حمایتی و بیمه‌ای به کارگرانِ ساختمانی ،  از این پس به کسانی تعلق خواهد گرفت که در این سامانه ثبت نام کرده باشند.

به گزارش پایگاه خبری حرف شمال کارگرانی که به صورت مستقیم در ایجاد ، توسعه ، تجدید بنا ، تعمیرات و تخریب مربوط به ساختمان اشتغال دارند و در برابر آن مزد دریافت میکنند ، در صورتیکه مالک وسائل نقلیه حمل و نقل عمومی و کار ؛ و دارای کارت بهداشت واحدهای صنفی تحت نظارت وزارت بهداشت و نیز مشمول مقررات خاص از نظر بیمه و بازنشستگی و همچنین مشغول به فعالیت در سایر حوزه های تجاری ، بازرگانی ، خدماتی و صنعتی نباشند ؛ میتوانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز از جمله: کارت مهارت معتبر از سازمان فنی و حرفه ای ، و مدارک هویتی کارت ملی و شناسنامه ، و  قبوض برق و تلفن ثابت ،  تا پایان اسفندماه در سامانه خدمات رفاهی به نشانی اینترنتی www.samanehrefah.ir ثبت نام و کد رهگیری دریافت نمایند.
بدیهی است فرایند استحقاق سنجی متقاضیان ، از طریق استعلام و بازدید میدانی توسط متصدیان امر صورت میگیرد و نتیجه آن  از طریق سامانه خدمات حمایتی و یا سازمان تأمین اجتماعی ، به واجدین شرایط اطلاع رسانی خواهد شد.
طبق مصوبه کارگروهِ رفع موانع اجرایی بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی ، ثبت نام کلیه کارگران ساختمانی اعم از بیمه شده و بیمه نشده که دارای شرایط مورد اشاره هستند در این سامانه الزامی و بازرسی های احتمالی در این خصوص هم به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد.

 


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین