حرف شمال

کد خبر: 57
تیم مرزن قزل مرزن‌آباد با نتیجه نه بر چهار در برابر مهمانش زرین‌زغال چال به برتری رسید و تیم المپیک کلاردشت نیز در برابر تیم دوم جدول به نتیجه تساوی رضایت داد.

<!-- [if gte mso 9]>

در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مازندران تیم مرزن‌قزل تنها نماینده شهرستان چالوس در این مسابقات با نتیجه پرگل نه بر چهار میهمان خود زرین زغال چال را شکست داد.

 برای تیم مرزن‌قزل در این بازی ساسان غلام قاسمی پنج بار، سجاد میردار دو بار و حسن پاینده و اسماعیل مرادجعفری هر کدام یک بار گلزنی کردند.

در پایان هفته نهم مرزن‌قزل با 17 امتیاز و تنها به علت تفاضل گل پایین‌تر از تیم سوم جدول، در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.

در دیگر بازی این هفته تیم المپیک کلاردشت که در زمین میزبان خود حاج حسن ساری به میدان رفته بود به نتیجه‌ای بهتر از تساوی سه بر سه دست نیافت.

برای تیم المپیک کلاردشت در این بازی سیدجواد نوراشرف‌الدین 2 گل و علی آقااحمدی یک گل به ثمر رساندند و با این تساوی، نماینده کلاردشت با یک بازی کمتر در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

در هفته دهم این رقابتها تیم مرزن‌قزل عصر پنجشنبه این هفته پذیرای میهمانش پرسپولیس دارابکلا است و المپیک کلاردشت نیز میزبان شهرداری کوهی‌خیل است.

 مسابقات لیگ برتر فوتسال مازندران با شرکت 14 تیم از سراسر استان در حال برگزاری است.

<!-- [if gte mso 9]> Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA <!-- [if gte mso 9]> <!-- [if gte mso 10]> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}


8 اردیبهشت 1403 04:01
نقل قول
میهمان
امتیاز مثبت 0
رای ما دکتر دیلمی

رای ما دکتر دیلمی

8 اردیبهشت 1403 04:01
نقل قول
میهمان
امتیاز مثبت 0
دکتر دیلمی واقعا شایستست

نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین