حرف شمال

کد خبر: 568
مدیر کل بیمه روستایی ، عشایری و کشاورزی مازندران:
مدیر کل بیمه روستایی، عشایری و کشاورزی مازندران گفت : ۶۶ هزار مازندرانی تحت پوشش بیمه روستایی، عشایری و کشاورزی قرار گرفتند .

حرف شمال: علی قمی اویلی مدیر کل بیمه روستایی، عشایری و کشاورزی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه از سال ۹۳ تاکنون ۶۶ هزار نفر تحت پوشش بیمه روستایی ، عشایری و کشاورزی قرار گرفته اند ، گفت : در سال ۹۳ حدود ۵۳ هزار نفر بیمه شده داشته ایم که با افزایش بیمه شدگان این تعداد به ۶۶ هزار نفر رسیده و این قشر از خانوار ها ی استان می توانند از مزایای بیمه روستایی ، عشایری بهرمند شوند .

علی قمی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ درصد افزایش ضریب وصول در خصوص بحث کارگزارها داشته ایم ، بیان کرد : مستقیما بر فعالیت های کارگزارها نظارت داریم و تاکنون بیش از ۱۲۰ مورد از کارگزاری ها مورد بازدید قرار گرفته است .

مدیر کل بیمه روستایی، عشایری و کشاورزی مازندران با بیان اینکه بیمه عشایری ، روستایی در جهت گسترش عدالت اجتماعی است ، تصریح کرد : اصلی ترین استراتژی ما در استان مازندران افزایش ضریب نفوذ بوده که در محمودآباد بحث تبیین بیمه عشایری اجرا و ما باید در جهت تبدیل بیمه روستایی به معارف عمومی تلاش کنیم .

 
وی با اشاره به اجرای طرح بازنشتگی پیش از موعد ، گفت : کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی از این طرح رفع مغایرت کرده و در صورت تصویب شورای نگهبان می تواند تبدیل به قانون شده و طیف وسیعی از مردم از این طرح برخوردار شوند .

قمی با بیان اینکه روستاییان و کشاورزان با سن بالا باید از مزایای بازنشتگی بهرمند شوند ، گفت : افراد بالای ۷۰ سال ، ۱۰ سال و افراد ۶۹ ساله ، ۱۱ سال و ۶۵ سال با داشتن ۱۵ سال سابقه می توانند بازنشست شوند.

وی ادامه داد : در بحث تبلیغات و معرفی بیمه از بخشداران و دهیاران همیاری گرفته تا در تمامی روستاها تبلیغات صورت پذیرد و هر دهیار با ساماندهی می تواند ۵۰ نفر را برای بیمه روستایی معرفی کند .

وی همچنین در پایان از اجرای طرح های تجمیع کارگزاری های زیر ۱۰۰ نفر بیمه گذار ، طرح سبا تغییر ورژن نرم افزاری که کارگزاران با آن کار می کنند و طرح تجمیع پرونده ها و به روز رسانی آن ها به سمت الکتریکال شدن خبر داد./کاسپین


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین