حرف شمال

کد خبر: 555
با حضور معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت
استاندار مازندران از برگزاری کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم با حضور معاون رئیس جمهورو سخنگوی دولت در استان مازندران خبر داد.

حرف شمال: ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران ظهر سه شنبه در مجمع بسیج اساتید مازندران گفت: بسیج، پشتوانهٔ اصلی نظام و انقلاب است و رسالت اصلی بسیج اساتید ارتقاء و تقویت فرهنگ و تفکر بسیجی است.

ربیع فلاح جلودار با تسلیت و تعزیت ایام شهادت دختر گرامی پیامبر اسلام(ص) گفت : مجاهدت، در راه حق و صیانت از انقلاب و حرکت در راستای آرمان‌های حضرت امام رحمه الله علیه و مقام معظم رهبری از مهمترین انتظارات از عزیزان بسیجی است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که شما بسیجی‌ها باید به گونه‌یی رفتار کنید که احترام و محبت مردم جلب شود. شما باید نمونهٔ اخلاق و تواضع و مهربانی و رعایت مقررات باشید اظهار داشت اساتید بسیجی باید نماد اخلاق ، معنویت ،بصیرت و قانونمداری باشند.

 

وی بر ارتقاء اندیشه خدمت جهادی به کشور با توسعه و تقویت تفکر و روحیه بسیجی و انقلابی تاکید کرد و گفت : بسیج اساتید می تواند با تقویت فعالیتهای پژوهشی و علمی و حرکت در مسیر تولید علم گامهای بلندی در زمینه پیشرفت کشور بردارد.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: بسیجیان ما در مقابل جنگ سخت دشمنان مردانه ایستادند و امروز رسالتشان مقابله با جنگ نرم دشمنان است که از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی راه برون رفت از مشکلات را تقویت روحیه انقلابی ، بسیجی و جهادی خواند و گفت : همه اساتید ما باید با روحیه در جهت توسعه علم و دانش و پژوهش گام بردارند چرا که رمز اقتدار و عظمت ما و هر کشوری علم و دانش است.

استاندار مازندران از برگزاری کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم در مهر ۹۶ در مازندران خبر داد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا با ارائه مقالات فاخر ابعاد و اقدامات جهادگونه مدافعین حرم تبیین شود و این کنگره بین المللی با بهترین کیفیت و به بهترین شکل برگزار شود.

استاندار مازندران در این مراسم از برگزاری مراسم تجلیل از ۳۶ خانواده عزیز شهید مدافع حرم مازندران با حضور معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت در روز شهادت بانوی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا ( س) در شهرستان ساری خبر داد.

در این مراسم با حضور استاندار مازندران و آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری سایت ، لوگو و پوستر کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم رونمایی شد. برای ورود به کانال تلگرام حرف شمال کلیک کنید.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین