حرف شمال

کد خبر: 543
رئیس جهاد کشاورزی چالوس:
رئیس جهاد کشاورزی چالوس گفت: بیش از چهار میلیارد تومان کمک های بلاعوض به ۳۶۴ باغدار خسارت دیده شهرستان پرداخت شده است.

حرف شمال: رئیس جهاد کشاورزی چالوس گفت: بیش از چهار میلیارد تومان کمک های بلاعوض به ۳۶۴ باغدار خسارت دیده شهرستان پرداخت شده است.                        

به گزارش حرف شمال  یزدانقلی خزایی پول پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تدابیر دولت برای جبران خسارت‌های ناشی از برف به باغدارران شمال کشور اظهار کرد: در این راستا دولت میوه‌های درجه ۳ تولیدی را از باغداران خریداری کرد و به بخشی از این افراد کمک‌های بلاعوض داده شد.

وی افزود: تاکنون چهار  میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به ۳۶۴ نفر از باغداران چالوس پرداخت شده و این پرداخت‌ها ادامه خواهد داشت.

مدیر جهاد کشاورزی چالوس با بیان اینکه در برف سال جاری ۳۰۰ هکتار از باغات کیوی شهرستان آسیب دیده است، ادامه داد: برای جبران این خسارت‌ها، تسهیلات ۱۰ درصدی نیز برای رفع مشکلات باغداران در نظر گرفته شده است، البته این تسهیلات هنوز به شهرستان ابلاغ نشده است.

خزایی پول یادآور شد: تاکنون پرداخت ۳۶ میلیارد ریال تسهیلات برای شهرستان چالوس مصوب شده است، اما این میزان پاسخگوی همه خسارات نیست و به همین دلیل درخواست اعتبار مجدد کردیم.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۰۰ باغدار مرکبات برای دریافت خسارت ثبت‌نام کرده‌اند که ۵۰ درصد آنها مورد تأیید بوده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی چالوس در پایان با تأکید بر اینکه تمامی خسارت‌های برف سال ۹۲ به باغداران پرداخت شد، گفت: در مورد این خسارت دولت ۳۵ میلیارد اعتبار در نظر گرفته بود که با تلاش‌های شهرستانی این مبلغ ۴ برابر شده به ۱۳۸ میلیارد ریال رسید.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین