حرف شمال

کد خبر: 524

حرف شمال / حسین قاسمی: حجت الاسلام سیدجعفر رضایی ، امام جمعه  رامسر ، در بازدید سرزده ی شبانه از بیمارستان امام سجاد (ع) با بیان اینکه در سیستم های بهداشتی و درمانی دچار مشکل هستیم گفت: اینکه مسئولان از کشور یا استان بیایند و فقط عکس بگیرند و بروند برای مردم رامسر قابل قبول نیست! وی افزود: اجازه نمیدهیم مسئولان فقط برای گرفتن عکس یادگاری به رامسر بیایند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه استان مازندران دارای دو دانشگاه علوم پزشکی ساری و بابل است اظهار داشت: ریشه حل مشکلات شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان رامسر خروج از زیر مجموعه ساری و انتقال به بابل است.

امام جمعه رامسر از آمادگی حرکت جهادی برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان خبر داد و گفت: بنده و فرماندار شهرستان هرکاری از زبان و قلممان برای توسعه رامسر برآید انجام می دهیم.

وی با بیام اینکه دانشکده پرستاری رامسر زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل است تصریح کرد: مراکز درمانی و بیمارستان رامسر باید از ساری به بابل منتقل شوند.

رضایی گفت: با اینکه دولت با مشکلات مالی مواجه بوده ، اما با این وجود دانشگاه علوم پزشکی بابل از ساری فعال تر است.
این مسئول با بیان اینکه روحیه همکاری و فعالیت در دانشگاه بابل بیش از ساری است اذعان داشت: بی توجهی قسمت های مختلف دانشگاه علوم پزشکی ساری به شهرستان رامسر کاملا مشهود است و باید هرچه سریعتر و قبل از فرارسیدن ایام تعطیلات نوروز ، مشکلات بیمارستان رامسر رفع شود.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین