حرف شمال

کد خبر: 442
در حاشیه حذف رشته پزشکی از دانشگاه ازاد تنکابن ؛
حق مردم منطقه را بگیرد، چرا نمایندگان ما بعد از دوره کاریشان از میدان خارج می‌شوند؟! چرا نمایندگان نوشهر همگی بعد از دوره خود، مدیر شده و 17 اداره کل در آنجا زدند؟!

حق مردم منطقه را بگیرد، چرا نمایندگان ما بعد از دوره کاریشان از میدان خارج می‌شوند؟! چرا نمایندگان نوشهر همگی بعد از دوره خود، مدیر شده و 17 اداره کل در آنجا زدند؟! اينها جملات يك عضو شوراي عالي استان بوده كه در جلسه دانشگاه آزاد تنكابن مطرح شد!
به گزارش حرف شمال، به نقل از تنکا 24، جلسه بررسی و پیگیری حذف رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در دفتر شورای اسلامی این شهرستان برگزار شد.
 

حسرت شوراي تنكابن به پست هاي نوشهري ها/ مسئولان تنکابن مرده‌اند!

 

رئیس دانشگاه آزاد تنکابن در این جلسه ضمن یادآوری مقام‌ها و مدال‌های این رشته در المپیاد کشوری، اظهار کرد: وزارت بهداشت اعتباری که برای ساخت بیمارستان باید می‌داد را پرداخت نکرد و ما به‌ناچار به دنبال سرمایه‌گذار بخش خصوصی رفتیم.

محمود صمدی لرگانی افزود: شخصی 70 درصد از هزینه ساخت این بیمارستان را متقبل شده اما توافق بر سر مسائل حقوقی، مالکیتی و مدیریتی حداقل پنج ماه زمان می‌برد.

وی یادآور شد: سال گذشته در بازدیدی که از دانشکده علوم پزشکی تنکابن انجام شد، اشکالاتی را وارد کرده و همچنین خواستار ساخت مرکز آموزشی شدند که در بهمن‌ماه همان سال، اشکالات مرتفع شد و سرکشی مجدد وزارت بهداشت را درخواست کردیم.

رئیس دانشگاه آزاد تنکابن اطلاع یافتن خود از حذف این رشته را در همان زمان انتخاب رشته دانست که توسط یکی از دوستان مطلع شده و برای پیگیری با تهران تماس گرفته اما مسئولان جوابگو نشدند.
این مسئول معضل حذف رشته پزشکی را مختص به تنکابن ندانست و متذکر شد: این رشته در 6 شهر تنکابن، کازرون، مشهد، زاهدان، کیش و قشم حذف‌ شده است و مسئولان مربوطه این به‌ ظاهر مصیبت را، نوعی لطف می‌دانند.
صمدی در پایان بهره‌مندی از ظرفیت بازگرداندن رشته پزشکی را، جهت ساخت بیمارستان نیز خواستار شد و خاطرنشان کرد: اگر قائل به این هستیم که دانشکده پزشکی اعتبار و آبروی شهرستان ما است، بنابراین باید همگی تلاش کنیم تا این اعتبار و آبرو حفظ شود تا ما طفیلی بیمارستان‌هایی که آموزشی نیستند، نباشیم.
رئیس شورای اسلامی بخش خرم‌آباد در ادامه این نشست، اظهار کرد: با این اقدام، گمانه‌زنی‌های خصومت مرکزنشینان با غرب مازندران تقویت شد.
شمس امان‌پور کسب مقام و اهدا تقدیرنامه به دانشجویان رشته پزشکی تنکابن و حذف این رشته را نشان از تناقض بین مسئولان دانست و افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی باید شخصاً در این رابطه اقدامات لازم را انجام دهد.
وی در پایان این دانشگاه را مرکز ثقل جذب دانشجو در بین استان‌های گیلان و گلستان دانست که باید فعالیت 30 ساله خود را ادامه دهد.
 
 
*حسرت عضو شوراي تنكابن به پست هاي نوشهري ها!
در انتهای جلسه، عضو شورای عالی مازندران، مسئولین شهرستان تنکابن را مرده خواند و اظهار کرد: مدیران ما ضعف میز دارند و این موجب شد تا ما هر آنچه که داشتیم را یکی‌یکی از دست دادیم.

صادق صفرپور تصریح کرد: یک نماینده خوب می‌تواند حق مردم منطقه را بگیرد، چرا نمایندگان ما بعد از دوره کاریشان از میدان خارج می‌شوند؟! چرا نمایندگان نوشهر همگی بعد از دوره خود، مدیر شده و 17 اداره کل در آنجا زدند؟!

وی خاطرنشان کرد: باید بررسی شود که ضعف‌های تنکابن در کجاست؟! چرا عقب افتادیم؟! چرا ما را از همه طرف فلج می‌کنند؟!
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در پایان تأکید کرد: باید با همفکری، حرکتی را شروع کرد و مشکلات را از مبدأ اصلی آن حل کرد، اگر چنین نکنیم به ‌طور حتم فرزندان ما ضربه خواهند خورد.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین