حرف شمال

کد خبر: 440
عضو شورای شهر، جاعل مدرک تحصیلی از آب در آمد...‼️
این فرد که دارای مدرک تحصیلی زیر دیپلم می باشد، با جعل مدرک دیپلم و ارائه آن به هیئت اجرایی انتخابات توانست تائید صلاحیت خود را گرفته و به عنوان یکی از 5 نامزد منتخب، وارد شورای شهر شود!

 یکی از نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شورای شهر در یکی از حوزه های غرب استان مازندران در حالی که از حداقل مدرک لازم جهت شرکت در انتخابات برخوردار نبود، با گرفتن تائید صلاحیت خود، ضمن شرکت در انتخابات، موفق شد به عنوان یکی از اعضای منتخب، به شورا راه یابد.
به گزارش حرف شمال، این فرد که بنا بر شنیده ها، دارای مدرک تحصیلی زیر دیپلم می باشد، با جعل مدرک دیپلم و ارائه آن به هیئت اجرایی انتخابات توانست تائید صلاحیت خود را گرفته و به عنوان یکی از 5 نامزد منتخب، وارد شورای اسلامی در این حوزه انتخابی شود.
 

مدرك تحصيلي يك عضو شوراي شهر غرب مازندران جعلي از آب درآمد/ قانون گريزي مسئولين در عزل عضو شورا!

 

لازم به ذکر است که بعد از پایان انتخابات و بررسی مدرک تحصیلی دیپلم ایشان ، متوجه شدند که وی مدرک دیپلم خود را از مدرسه ای در شهرستان رباط کریم دریافت نموده است!
همان جاییکه «ابراهیم نکو» نماینده مجلس رباط کریم به ثبت هزار دیپلم ساختگی و جعلی در رباط کریم، اعتراض کرده بود و برآورد او این بود که نزدیک به یکصدهزار پرونده دیپلم جعلی در سراسر کشور ، در هشت سال دولت های نهم و دهم به ثبت رسیده باشد.
حال که اسناد و مدارک دریافتی در رابطه با این عضو شورای شهر را می بینیم به راستی و درستی گفته های نماینده رباط کریم پی می بریم! چراکه استعلام های لازم همگی حکایت از جعلی بودن مدرک دیپلم صادرشده از سوی شهرستان رباط کریم برای این عضو شورای شهر دارد.
 
جالب است بدانید مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم و مدیر آموزش و پرورش منطقه 10 تهران هم این فقاهت قانونی و جعلی بودن مدرک دیپلم را تایید نموده اند و حراست دانشگاه آزاداسلامی  واحد تنکابن نیز  در همین راستا، گواهینامه  تحصیلات کاردانی وی را فاقد وجاهت قانونی اعلام نموده  و معاون وقت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران هم طی نامه ای به سرپرست وقت فرمانداری عباس آباد ( حسینی جو) اعلام نمود تخلف نامبرده در ارائه مدرک تحصیلی جعلی ، در زمان ثبت نام ، احراز شده و اعضای هیئت به اتفاق ، آقای ( ع.ش.ع.خ) را به سلب عضویت در شورای شهر محکوم و خواستار اجرای سریع این حکم شد.

 اما مشخص نیست کدام دستان در پس پرده و پشت این مدرک جعلی تحصیلی وجود دارد که نمی گذارد دست نا اهلان و جاعلان از انقلاب اسلامی کوتاه شود ؟!
" لازم به توضیح است که کلیه تصاویر مدارک،مستندات و نامه های استعلام شده و پاسخ آنها محفوظ و در صورت لزوم به مراجع ذیصلاح قانونی ارائه خواهدشد."


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین