حرف شمال

کد خبر: 391
شامگاه شنبه 12 تيرماه در استانداري مازندران/
ربیع فلاح : استاندار توسعه گرا هستم / علیرضا یونسی : استانداری مازندران بر محور عقل حرکت می کند.

استاندار مازندران در جمع برخي اصلاح طلبان گفت: یک استاندار توسعه گرا هستم و در تمام حوزه ها از جمله اقتصاد مقاومتی با برنامه پیش می رویم. 
به گزارش حرف شمال و بنقل از مازني خبر، "ربیع فلاح" در جمع شخصیت های اصلاح طلب استان مازندران با بیان بر اینکه دولت تدبیر و امید بر استفاده از تمام نیروهای کارآمد جناح های مختلف تاکید دارد، اظهار داشت: مازندران با مشارکت 40.5 درصدی بخش خصوصی چهارمین استان کشور در این حوزه است.

در ضيافت شبانه اصلاح طلبان با استاندار مازندران چه گذشت!؟

 

 

وی با تاکید بر اینکه وضعیت اشتغال در استان مازندران نسبت به سال های قبل بهبود یافته است ولی تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله دارد ، تصریح کرد : 554 واحد تولیدی مازندران که در دولت قبل غیرفعال شده بودند در سه سال اخیر مجدداً شروع به کار کردند.

استاندار مازندران ادامه داد : مازندران جز 10 استان کشور است که بنا بر گزارش مرکز آمار کشور ، رشد بیکاری را کاهش داده است.

فلاح با بیان اینکه از هر فرصتی برای ایجاد اشتغال در مازندران استفاده می کنیم ، افزود : بعضی از هم استانی های ما به جای آنکه به نماینده عالی دولت کمک کنند از هر فرصتی برای تخریب استفاده می کنند.

استاندار مازندران تصریح کرد : سازمان برنامه و بودجه استان مازندران جز منظم ترین و با کیفیت ترین سازمان ها در کشور است .

وی با تاکید بر اینکه در دولت تدبیر و امید میزان زمین خواری در مازندران تقریباً به صفر رسیده است در صورتیکه در دولت قبل بسیاری از جنگل ها و مراتع به تاراج برده شد ، ادامه داد :  یک استاندار توسعه گرا هستم و در تمام حوزه ها از جمله اقتصاد مقاومتی با برنامه پیش می رویم.

فلاح در مورد انتقال آب دریای خزر به سمنان نیز گفت : بحث انتقال آب دریای خزر به استان های کویری در حد مطالعه است که از دولت قبل باقی مانده ولی دولت یازدهم جلوی اجرای آنرا گرفته است.
همچنین معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز گفت : عملکرد حامیان دولت در  برگزاری همایش های  گرامیداشت حماسه 24 خرداد قابل تقدیر است.

 "علیرضا یونسی" در جمع شخصیت های اصلاح طلب استان مازندران با تاکید بر اینکه انسان عاقل هیچ وقت از وضع موجودش راضی نیست ، افزود : انتقادهایی که حامیان دولت انجام می دهند از سر دلسوزی و صداقت است و استانداری نیز به گرمی از آنها استقبال می کند.

معاون استاندار مازندران ادامه داد : استاندار مازندران به دلیل آنکه رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در سال 92 بود ، به اندازه ی حامیان دولت برای موفقیت تیم آقای روحانی دغدغه دارد.

یونسی با بیان اینکه مخالفان دولت در تلاش هستند بین نمایندگان دولت با حامیان دولت اختلاف بیاندازند ، تصریح کرد : امروز اصلاح طلبان و حامیان دولت بیش از هر موقع دیگری به وحدت نیاز دارند.

وی اظهار داشت : وظیفه ی مسئولان این است تا دردهای مردم را از بین ببرند.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه در 3 ماه ابتدایی سال 95 نسبت به مشابه سال قبل ،  میزان طلاق در مازندران 8.1 درصد کاهش یافته است ، ادامه داد : استانداری مازندران در دولت تدبیر و امید بر محور عقل حرکت می کند.

یونسی با اشاره به کاهش 63درصدی میزان غریق در دریای مازندران نسبت به سال  های قبل ، افزود : اگر مسئولی نقد سازنده نشود به بیراهه خواهد رفت.

 در این جلسه شخصیت های اصلاح طلب استان از جمله مهدی احمدی فولادی ، نصرالله دریابیگی ، امیر عادلانی ، اکبر بهمنش ، جعفر قمی  و ... به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

اصلاح طلبان و حامیان دولت در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های استاندار مازندران و تیم همراهش ، بر مسئله وحدت و همدلی بین تمامی احزاب و شخصیت های حامی گفتمان اعتدال تاکید کرده و خواستار تقویت تیم رسانه ای دولت در مازندران برای انعکاس هر چه بهتر عملکرد دولت یازدهم شدند.

مسئله محیط زیست و پسماند ، توسعه اشتغال در استان ، استفاده از نخبگان چامعه کارگری در تصمیم گیری ها ،‌ ابقای فرمانداران کارآمد ، برکناری مدیران ضعیف و ... از دیگر مسائلی بود که اصلاح طلبان در این جلسه مطرح کردند./منبع: مازنی خبر (مازنی نیوز) -میثم کاوه


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین