حرف شمال

کد خبر: 329
در حالی تغییرات و جابه جایی در کابینه قطعی شده است اما معاون اول رئیس جمهور این تغییرات را با توجه به تغییر مجلس طبیعی قلمداد کرده و از اعضای دولت خواسته بدون حساسیت به کار خود ادامه دهند.

حرف شمال_ اسحاق جهانگیری در جلسه هفته گذشته هیات دولت که بدون حضور حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد، احتمال تغییر در کابینه را منتفی ندانسته و گفته است با توجه به ترکیب جدید مجلس طبیعی است که برخی تغییرات در کابینه صورت گیرد.
 اسحاق جهانگیری در جلسه هفته گذشته هیات دولت که بدون حضور حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد، احتمال تغییر در کابینه را منتفی ندانسته و گفته است با توجه به ترکیب جدید مجلس طبیعی است که برخی تغییرات در کابینه صورت گیرد.
 

تایید تغییرات در کابینه یازدهم توسط معاون اول/ تغيير استانداران بعد ترميم كابينه

 


به گزارش یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، اسحاق جهانگیری این سخنان را در پاسخ به گلایه یکی از وزیران درباره انتشار اخباری درباره تغییر برخی اعضای کابینه بیان کرده است.
در حالی تغییرات و جابه جایی در کابینه قطعی شده است اما معاون اول رئیس جمهور این تغییرات را با توجه به تغییر مجلس طبیعی قلمداد کرده و از اعضای دولت خواسته بدون حساسیت به کار خود ادامه دهند.
دولت یازدهم در ادامه راه سخت خود تا پایان مدت چهار ساله  اش تصمیم دارد، 5 عضو کابینه را در اولین قدم تغییر دهد. بر خلاف برخی گمانه زنی ها که آغاز به کار مجلس دهم را زمان آغاز این جابه جایی ها اعلام میکردند، دولت مصمم شده است تغییرات مورد نظر خود را ظرف هفته های آینده به انجام برساند و تا اتمام مجلس نهم وزارتخانه های مربوطه با سرپرست اداره شوند.
بنابراین گزارش جدایی مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، محمود گودرزی وزیر ورزش و امور جوانان، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت قطعی شده است.
همچنين در خبري آمده است كه تغيير جدي استانداران نيز بعد از تغيير و ترميم كابينه دولت روحاني آغاز خواهد شد.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین