حرف شمال

کد خبر: 248
مجید قربان نیا نامزد حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت با انتشار نامه ای سرگشاده از گود رقابت های انتخابات مجلس دهم کناره گیری کرد!

اختصاصی حرف شمال/ مجید قربان نیا نامزد حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت با انتشار نامه ای سرگشاده از گود رقابت های انتخابات مجلس دهم کناره گیری کرد!
در متن نامه سرگشاده مجید قربان نیا که به پایگاه خبری حرف شمال ارسال شده است آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
"نظام اسلامی به دنبال اجرای حداکثر عدالت و تحقق کامل عدالت به مفهوم یک ارزش مطلق و همگانی است. " (مقام معظم رهبری)
سلام، اول صحبت بگویم خدمت دوستان که نه دکتر هستم نه مهندس نه استاد نه مدیر کل نه سردار نه حاجی نه کربلایی نه پولدار نه اصلاح طلب نه اصول گرا نه هیچ چیز دیگه . پست و مقام و مال و منال و زمین و اراضی و ویلا و ماشین شاسی بلند و هیئت همراه هم برای من ملاک شخصیت و کرامت انسانی نیست .اگر آمدم به خاطر نداشته های بود که به آنها افتخار می کردم مثلا دست درازی به بیت المال مسلمین نکردم به مال مردم چپ نگاه نکردم دزدی و اختلاس هم نکردم ، رانت خواری نکردم ، سر شرافت و انسانیت مردم معامله نکردم مثلا پول ندادم رای بخرم یا با سفره و ستاد و بریز و بپاش مردم رو فریب ندادم .
اگر خوب توجه کنید متوجه می شوید این ویژگی خیلی از ما مردم هست که نود و نه درصد ما مردم این ویژگی رو داریم یعنی پاک پاک پاک زندگی کردیم اما از بین ما مردم، من جسارت کردم خدمت شما دوستان عزیز آمدم تا بگویم سر تعظیم فرود آورده ام در برابر کسانی که عزت و شرافت و انسانیت خود را به متاع ناچیز دنیا نفروختند که اینان سبقت گیرنده در خیرات هستند در برابر جاهلان کوته فکری که در برابر دانه ای خرما پیکر مبارک ابی عبدالله را سنگ باران کردند.
و چه بسیارند کسانی که پای منبر حسین (ع) سینه می زنند و در بازار مکاره دنیا، حسین فروشی می کنند . در زمانه ای که ملاک صلاحیت پول و پارتی و قدرت و طایفه است با افتخار در برابرهمه شما مردم عزیز اعتراف می کنم ، در برابر کسانی که تمام داشته هایشان را به رخ نداشته هایتان کشیدند تا نظر و رای شما را جلب کنند ،من در برابر شما دوستان اصلا کسی نیستم جز یک بنده کوچک خدا  و اینکه بندگان کوچک خدا همیشه محکوم به شکست باشند ، تصمیم با خود مردم است که بدانند عزت و شرافت به دارائی نیست بلکه به شجاعت و ایستادگی و این بزرگترین پیروزی بندگان کوچک خداست. و اینکه سهم ما پابرهنه ها از این نظام و انقلاب پنج سانت نخ بخیه هم نبود باز هم تقصیر خود ماست که در برابر بی عدالتی کوتاه آمدیم و عدالت علوی را خانه نشین کردیم .
مردمی که از ترک دیوار خانه تا گرانی مرغ و تخم مرغ را به پای دولت می نویسیم اما خود را پاک و طاهر از گناه انتخاب نا آگاهانه می انگاریم . اکثریت جماعتی که زیر خط فقر و به سختی روزگار می گذرانند اما نماینده شان باید سرمایه دار ، پولدار و مرفه بی درد باشد. عده ای که لعن و نفرین نثار دزدها و زالوهای بیت المال مسلمین میکنند اما خودشان کسی را انتخاب می کنند که سابقه ای سیاه در دست درازی به بیت المال مسلمین داشته است . مردمی که تا کنون از خودشان نپرسیده اند که منتخب محبوبشان هزینه سفره ها و ستاد ها خرید و فروش رای و بریز و بپاش های تبلیغاتی خود را از کجا آورده است . ما مردم  از هاشمی رفسنجانی و خاتمی و احمدی نژاد گرفته تا هر وکیل و نماینده و شورای شهری را که خودمان انتخاب کردیم بعد از چند سال خدمت کرده و نکرده ، حق و ناحق ، هزار تهمت روا و ناروا بستیم و هر رئیس و وکیلی هم که بعدها انتخاب کنیم و برای ما بیاید و برود و خدمت کرده و نکرده همان حرفهای قدیمی سالهای دموکراسی را نثارشان خواهیم کرد و اینکه در این سالها فقط کارمان این بود که گناه کسانی را بشوئیم که خودمان آگاهانه یا ناآگاهانه انتخاب کرده بودیم و خودمان را مظلوم و ستمدیده و آسیب پذیر نامیدیم غافل از اینکه گناهکار اصلی ما بودیم، گناه انتخاب نادرست!
در عجبم از عده ای که به سختی روزگار میگذرانند اما پشت کارناوالها و خودروهای چند میلیارد تومانی کاندیدای محبوب خودشان می دوند تا به او برسند شاید کاندیدای محبوبشان نگاهشان کند. در عجبم از عده ای جوان که درد بی کاری و بی پولی تا مغز استخوانشان رسوخ کرده اما سینه چاک کاندیدایی هستند که کار کرده و کار نکرده از چند سازمان و وزارتخانه و شرکت ، حقوق و دستمزد دریافت می کند . کاندیدایی که منصب و مدرک و پول و پاساژ و مجمتع  و شهرک و برجهاو ویلا ها و ماشینها و زمینهای میلیاردی خودش را به رخ جوان ما میکشد و جوان ما همچنان لنگ پول هزینه ازدواج و خانه وسعادت و خوشبختی است.

در این گیر و دار سلطه پول و پارتی و قدرت و قومیت عده ای به طریقی بازار خود را گرم و پر رونق می کرد و آنچه که نقل محافل انتخاباتی بود مرزبندی هایی بود که مردم را به دو دسته تقسیم می نمود؛ تئوری یا با ما یا با آنها! مرزهایی که ملاک تصمیم گیری های کلان کشور را وابستگی به این تفکرات نموده است. روی سخن من با جوانان امروز و فردایی است که شانتاژهای تبلیغاتی حاکم بر کشور این ذهنیت را در آنها بوجود آورده که تنها راه سعادت پیوستن به بازیهای دو قطبی حاکم بر کشور است که به فرموده سید شهیدان اهل قلم آنگاه که طبل جنگ را نواختند فرق مرد و نامرد مشخص خواهد شد که در آن روز مارمولکهای اهل دنیا زوزه کشان به دنبال سوراخی برای پناه گرفتن و فرار از معرکه هستند و اهل درد مردانه در برابر دشمن می ایستند. درست مثل زمانی که جوانان این مرز و بوم با بذل جان خویش در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند .آن روز همه ایرانی بودیم و هستیم و خواهیم ماند . داعیه داران انقلاب و مسلمانی تاریخ را فراموش کرده اند عبرتهای عاشورا را . آنجایی که مردان بی ادعای قافله حسین (ع) همچون ظهیر و حر در لحظات آخر نمک گیر امامشان می شوند و پای ولایت جان سپاری می کنند و در مقابل بودند مدعیانی که نامه نوشتند به حسین (ع) و او را به قتلگاه کشاندند همانهایی که مدعی مسلمانی و ولایت مداری بودند و حسین (ع) را تنها گذاشتند. کسی چه می داند شاید .........
از تمام دوستان عزیزی که طی این مدت با بنده حقیر همراه بوده و بنده را مورد لطف و عنایت قرار دادند پوزش طلبیده و به جهت حفظ حرمت و اعتبار همه دوستان ، سروران و دلاور مردان با احترام از چرخه رقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی خارج می شوم .
ارادتمند همه دوستان
مجید قربان نیا

کناره گیری دومین نامزد انتخاباتی نوشهر و چالوس از گود رقابت با صدور نامه ای سرگشاده!

 



7 اردیبهشت 1403 11:41
نقل قول
میهمان
امتیاز مثبت 0
شیر پاک مادرت حلالت

ماشالله
7 اردیبهشت 1403 11:41
نقل قول
میهمان
امتیاز مثبت 0
ماشالله دلاور

نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین