حرف شمال

کد خبر: 231
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت:با تک روی و حضور یک جناح و یک تشکل قطعا نمی توانیم ایران را به سر منزل مقصود برسانیم بلکه باید همه پای کار بیایند.

به گزارش حرف شمال، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت:با تک روی و حضور یک جناح و یک تشکل قطعا نمی توانیم ایران را به سر منزل مقصود برسانیم بلکه باید همه پای کار بیایند.
علیرضا یونسی رستمی در حاشیه افتتاح پروژه‌های بهشهر اظهار کرد: در تاریخ معاصر امام خمینی (ره) فردی بود که به معنای واقعی تجلی مقاومت، پایداری و وفادار به آرما‌ن‌های اسلام بودند و به دلیل شخصیت بی بدیل و بی مانندی که داشتند به ایشان لقب معجزه قرن را دادند.

 وی با اشاره به اینکه تئوری پردازان انقلاب های جهان؛ انقلاب اسلامی ایران را به مثابه زلزله ای بزرگ در خاورمیانه و نیز حرکت و کنشی در جهان می دانند، افزود: این گروه بر این باور هستند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی؛ نهضت های آزادی بخش بسیاری که مبارزه بر علیه استبداد را سرلوحه کار خود قرار دادند در سراسر جهان به وفور شکل گرفتند و به سرعت رشد کردند.
کشور با تک روی و حضور یک جناح به سرمنزل نمی‌رسد
یونسی با بیان اینکه در جهان نظیر انقلاب اسلامی ایران، انقلابی به وقوع نپیوسته که در آن همه قدرت های بزرگ و مسلط بر جهان دست به دست هم بدهند و از هر شگردی برای براندازی آن انقلاب استفاده کنند، تصریح کرد: با وجود آنکه با همه توان به میدان آمدند و قطعنامه های ظالمانه بسیاری را برای تحریم و تحت فشار قرار دادن ایران به تصویب رساندند اما در نهایت باز هم انقلاب اسلامی پابرجا ماند و این قطعا از شگفتی ها و قدرت های اسلام است.

وی با اشاره به پیروزی در برجام، گفت: در 70 سال اخیر و پس از جنگ جهانی دوم مورخین نوشتند که تاریخ جهان هیچ کشوری را به خود ندیده است که همه قدرت های ظالم در کنار هم در یک طرف میز مذاکره بنشینند و در طرف دیگر کشور ایران به تنهایی در مقابل آنها قرار بگیرد و با آنها به مذاکره بپردازد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه با لغو قطعنامه ها بر علیه ایران ملت ایران در محافل بین المللی صاحب عزت شدند، تأکید کرد: معتقدم زنجیر تحقیر و تحریم ایران از هم گسسته شدند و  پاره شدن زنجیر تحقیر مهم تر از زنجیر تحریم است و بالاخره سایه شوم ناامنی و جنگ از سر کشور ایران دور شد که این پیروزی بزرگی محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز بالاترین تدبیر در کشور همدلی مسئولین و حفظ وحدت میان مردم است زیرا مردم نیاز به آرامش، آسایش و زندگی سرشار از معنویت دارند، عنوان کرد: مردم به دنبال تأمین معیشت و آینده خود هستند و دیگر همه از تحقیر، تهمت و افترا زدن در جامعه خسته شدند پس مسئولین باید با مردم صادق باشند.

یونسی با بیان اینکه با تک روی و حضور یک جناح و یک تشکل قطعا نمی توانیم ایران را به سر منزل مقصود برسانیم بلکه باید همه پای کار بیایند، تصریح کرد: تک تک افراد جامعه به مثابه اعضای یک خانواده هستند و برای سازندگی کشور باید از همه ظرفیت های این خانواده استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در پایان گفت: در استان مازندران به مناسبت دهه مبارک فجر بیش از 700 پروژه به ارزش 413 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد که با این تعداد پروژه بخشی از مشکلات مردم رفع شده و بیکاری استان کاهش خواهد یافت/ ايسنا


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین