حرف شمال

کد خبر: 228
در آستانه دهه‌فجر انقلاب اسلامي و سي و هفتمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، فرماندار نوشهر با صدور پیامی فرا رسیدن این ایام الله شکوهمند را تبریک گفت.

در آستانه دهه‌فجر انقلاب اسلامي و سي و هفتمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، فرماندار نوشهر با صدور پیامی فرا رسیدن این ایام الله شکوهمند را تبریک گفت.
 

پیام تبریک فرماندار نوشهر به‌مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

 

 
 
به گزارش حرف شمال، در پیام علی شادمان فرماندار شهرستان نوشهر بمناسبت سی و هفتمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی ایران آمده است:

بنام خداوند جان و خرد
والفجر ولیال العشر
طلیعه فجر یادآور رشادت ها، دلیر مردی ها و خاطراتی است که فقط در مناسبتی تقویمی و تاریخی نمی گنجد، بلکه بدون شک ملت ایران با انقلاب خود، اقتدار پوشالی استکبار را نه تنها در ایران بلکه در جهان شکست و چهره دروغین این فرصت طلبان را برای جهانیان آشکار ساخت .
پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ ، یعنی امام امت ، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن ، با تمام وجود تلاش کرد؛ انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود.
سی و هفتمین سالگرد انقلاب شکوهمند ایران سرافراز را گرامی می داریم و به یاد می آوریم که ملت ایران چگونه طی دهها سال سرافراز و سربلند در مقابل انواع و اقسام تهدیدات و بحران ها از اقدامات تروریستی اول انقلاب و جنگ تحمیلی تا تحریم های ناعادلانه، با تمام توان و تلاش خود از آرمانهای انقلاب و امام راحل دفاع و صیانت نمودند.
دهه فجر مهمترین رویداد تاریخی ایران اسلامی محسوب می شود که با توجه به فرجام رسیدن برجام، برداشتن تحریم ها، قبول ایران هسته ای توسط قدرت های غرب و تقارن این دستاوردها با ایام الله دهه مبارک فجر امسال را به فال نیک گرفته و لازم است این دو حماسه عظیم بیش از گذشته مورد توجه همگان قرار گیرد.
بی شک رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب، تلاش های دولت تدبیر و امید و تیم دیپلماسی ایران موجب شد تا بعد از گذشت 12 سال فشارهای اقتصادی و تحریم های اعمال شده علیه ایران برداشته شود، که در این میان نقش مردم در این حماسه بزرگ بی بدیل است.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از مردم شهرستان، رجا واثق دارم در دهه مبارک فجر 94 و سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی همچون همیشه با حضور بی نظیر خود در جشن ها و مراسمات به ویژه راهپیمایی 22 بهمن شرکت نموده و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای خمینی کبیر، با رهبری معظم انقلاب نیز تجدید بیعت نمائیم.
علی شادمان/ فرماندار شهرستان نوشهر


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین