حرف شمال

کد خبر: 211
امام‌جمعه نوشهر ؛
امام‌جمعه نوشهر با اشاره به برخی فشارها علیه شورای نگهبان برای احراز صلاحیت‌ها گفت: فشار به شورای نگهبان هرج‌ومرج می‌آورد.

به گزارش حرف شمال، امام‌جمعه نوشهر با اشاره به برخی فشارها علیه شورای نگهبان برای احراز صلاحیت‌ها گفت: فشار به شورای نگهبان هرج‌ومرج می‌آورد.
 امام‌جمعه نوشهر در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر با اشاره به جایگاه شورای نگهبان تصریح کرد: در هیچ جای دنیا کسی که اصل نظام را قبول ندارد به نظامشان راه نمی‌دهند و انتخابات برای ما نعمت، برکت و فرصت است اما به شرطی که افراد صالح انتخاب شوند. 
 

فشار به شورای نگهبان هرج‌ومرج می‌آورد

 


حجت‌الاسلام محمود مشایخ در بخش دیگر از خطبه‌ها با اشاره دیدار دست‌اندرکاران انتخابات با مقام معظم رهبری گفت: حضور مردم در انتخابات سنگ محکی برای دنیاست و مردم هیچ‌گاه بازنده نیستند و سلامت انتخاب به بصیرت مردم و انتخاب افراد صالح بستگی دارد.
خطیب نماز جمعه نوشهر با اشاره به ویژگی‌های کاندیداها گفت: فرد صالح باید وجود خودش را فدای منافع عمومی کشور کند نه فدای جناحی و فرد صالح آن است که وعده‌های خالی به مردم ندهد و کشور فروشی نکنند.
وی اضافه کرد: رئیس‌جمهور را می‌توانند برکنار کند اما مجلس هیچ‌گاه منحل نمی‌شود باید به قانون تمکین کرد نه فشار. باید بدانیم که فشار به شورای نگهبان هرج‌ومرج می‌آورد.
وی خاطرنشان کرد: در تمام دنیا نهادی شبیه شورای نگهبان با عناوین مختلف که همان کار شورای نگهبان ما را انجام می‌دهد، وجود دارد و شورای نگهبان برای مقابله با افراد نفوذی و غیر صالح به بدنه تصمیم‌گیری کشور فعالیت می کند.
امام‌جمعه نوشهر در بخش دیگر خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشهر با اشاره به برجام گفت: این پایداری مردم و خون شهدا بود که برجام به نتیجه رسید و لطف کشورهای غربی نبوده است.
وی با اشاره رفتارهای شیطانی آل سعود گفت: عربستان همواره حامی تروریست‌ها و مولد گروه‌های داعشی است و حامیانش همین رژیم صهیونیستی است.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین