حرف شمال

کد خبر: 189
يادداشت/
آيا شوراي اصلاح طلبان شهرستان نوشهر در حد ايده آل و موفق توانسته است به وظايف خود بويژه در شرايط احراز صلاحيت ها درست عمل كند!؟

حرف شمال/ همانطور كه ميدانيد شوراي هماهنگي اصلاح طلبان كشور جهت هماهنگي و همدلي بيشتر اين جريان سياسي در انتخاباتهاي پيش رو شكل گرفت و هدف آن برنامه ريزي و حضور جدي و نقش پررنگ در همگرايي بين همه ي اقشار اين تفكر در كشور شكل گرفت و اختيارات هر استان و شهرستان در تصميم گيري كامل و نامحدود هست.
حال اين سوال مطرح مي شود  آيا شوراي اصلاح طلبان شهرستان نوشهر در حد ايده آل و موفق توانسته است به وظايف خود بويژه در شرايط احراز صلاحيت ها درست عمل كند!؟
در گام اول با برگزاري انتخاباتي پر تنش و بحث برانگيز و انتخاب اعضايي منفعل و خود راي و نارضايتي ساير فعالان اين عرصه و دور كردن بيش از پيش انها نطفه ي اوليه ي تفرقه شكل گرفت.
همانطور كه ميدانيد اجراي انتخابات در ايران با قوه ي مجريه هست و هيات اجرايي انتخابات در فرمانداري ها براي همفكري و كمك معتمدين شهر و دولت شكل ميگيرد.
اما اين شورا باز هم نتوانست ليست معتمدين شهري همفكر با دولت براي كمك و ياري به نماينده ي دولت يعني فرماندار معرفي كند و عملا دست فرماندار را خالي گذاشتند و جريان مقابل براحتي توانست تمامي اعضاي گروه خود را به دولت تحميل كند و شد انچه كه نبايد ميشد.
حال اين شورا بايد اين شانه خالي كردن از مسوليت را با شجاعت به مردم عنوان ميكرد و مسوليت اين امر را تمام قد بپذيرد نه اينكه باحمله و انتقاد به فرماندار ، فرار به جلو كند.
اين موضوع بار ديگر نشان ميدهد كه در همه ي انتخاباتها تمام دقت و سختگيري توسط مردم انجام شود تا افراد منفعل و خسته و بي انگيزه را وارد هيچ مسوليتي نكند.
* ايمان اسلامي بين / نماينده سازمان دانشجويي حزب اسلامي كار استان مازندران

محافظه كاري شوراي اصلاح طلبان نوشهر در مرحله احراز صلاحيت ها

 




نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین