حرف شمال

کد خبر: 14
معاون ارشاد مازندران خبر داد؛
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری جشنواره ساحل در موج رسانه خبر داد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری جشنواره ساحل در موج رسانه خبر داد.

عباس زارع معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: استان مازندر ان با پیشینه ای فرهنگی و تاریخی طولانی نقش بسیار مهم و ارزنده ای در عرصه فرهنگی ایفا می کند و همواره به عنوان یک استانی با فرهنگ بزرگ از آن یاد می شود که در این بین فعالیت رسانه های دیداری شنیداری و مکتوب و مجازی مازندران در تسریع اشاعه و توسعه فرهنگ و هنر نقشی تاثیرگذار و اساسی را ایفا می کنند.

وی افزود: به منظور گردهم آوردن پژوهشگران و فعالان عرصه رسانه و تجلیل  از برجسته ترین تلاش های رسانه ای اداره کل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل استان با همکاری ستاد ساماندهی سواحل شهرستان نوشهر اقدام به برگزاری نخستین جشنواره «ساحل مازندران در موج رسانه » را نموده است.

زارع بخش های مختلف این جشنواره را شامل مطبوعات ؛ خبرگزاری ها و پایگاههای خبری تحلیلی استان مازندران عنوان کرد که شرکت کنندگان می توانند در قالب های یادداشت و گزارش خبری تحلیلی ، عکس و تیتر در آن به رقابت بپردازند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین تصریح کرد: عکاسان و طراحان  علاقمند به شرکت در جشنواره باید علاوه بر ارسال نسخه چاپی یا انتشار یافته اثر، لوح فشرده آثار را نیز با فرمت JPEG به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. در هر یک از رشته های جشنواره به انتخاب هیأت داوران سه نفر به عنوان افراد برگزیده اول تا سوم انتخاب و معرفی می شوند و جوایز ویژه ای در مراسم اختتامیه به آنها اهداء می شود.

وی دربخشی از سخنانش اعلام کرد: علاقمندان  به شرکت در جشنواره باید فرم PDF مشخصات آثار را با  مراجعه به پایگاه رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دانلود و پس از تهیه نسخه چاپی و تکمیل آن به تعداد آثار ارسالی، به همراه اصل آثار انتشار یافته در مطبوعات و خبرگزاری ها به نشانی دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر ارسال کنند.

این مسئول فرهنگی مهلت ارسال آثار  را تا 25 مهر ماه امسال خواند و گفت: هیأت داوران این جشنواره مرکب از استادان و روزنامه نگاران ارشد، مسئولیت داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را بر عهده دارند، ترکیب داوران نهایی پس از دریافت آثار شرکت کنندگان و آغاز داوری آثار اعلام خواهد شد.

وی از تمامی اصحاب رسانه در این جشنواره دعوت کرد برای ثبت نام و اطلاع از شرایط و نحوه شرکت در جشنواره و دریافت فرم مربوطه به نشانی دبیرخانه جشنواره mazandaran.festival@gmail.com مراجعه کنند.

زارع همچنین جوایز این جشنواره را اینگونه اعلام کرد:  نفرات اول 10 میلیون تومان+لوح افتخار و تندیس جشنواره، نفرات دوم 8 میلیون تومان+ لوح افتخار جشنواره، نفرات سوم 5 میلیون تومان+ لوح افتخار جشنواره.

علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس دبیرخانه جشنواره مراجعه و یا با شماره تلفن 52353379  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر و یا پست الکترونیکی nowshahar2@gmail.com.farhang  و  mazandaran.festival@gmail.com   تماس حاصل کنند. مراسم اختتامیه جشنواره نیز مهرماه  1394 در ساحل سیترای نوشهر، همراه با مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره بزرگ«ساحل مازندران در موج رسانه» برگزار خواهد شد.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین