حرف شمال

کد خبر: 11
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛
برگزاری جشنواره مسئول پاسخگو را سبب ترویج فرهنگ تعامل مطلوب بین مدیران و مسئولان می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، برگزاری جشنواره « مسئول پاسخگو »را سبب ترویج فرهنگ تعامل مطلوب بین مدیران و مسئولان دانست.

احد جاودانی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد با اعلام استقبال از ابتکار عمل خبرگزاری مهر در راه‌اندازی این جشنواره در استان، اظهار داشت: این جشنواره و کار پسندیده‌ از سوی خبرگزاری مهر در حال انجام است و یک تعامل خوبی بین مدیران و رسانه‌ها به وجود می‌آورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، بازتاب این جشنواره را ایجاد انگیزه برای مدیران ذکر و افزود: این جشنواره یک حالت انگیزشی برای مدیران دارد و مدیرانی که پاسخگویی بهتر و بیشتری را نسبت به رسانه‌ها دارند معرفی و تقدیر می‌شوند که کار نو و بسیار پسندیده‌ای است.

جاودانی، ساماندهی هنرمندان در قالب انجمن‌های فرهنگی را یکی دیگر از سیاست‌های ارشاد استان اعلام کرد و بیان داشت: فعلاً انجمن‌های فرهنگی را در همه استان به‌صورت انتصابی راه‌اندازی می‌کنیم و ظرف سه ماه اساسنامه را تدوین، ثبت و عضوگیری کرده و پس از سه ماه انتخابات را برگزار می‌کنیم و بنای ما این است تا همه هنرمندان در قالب انجمن‌های مختلف ساماندهی شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یکی دیگر از مشکلات این اداره را فرسودگی مجتمع‌ها دانست و با تأکید بر ساماندهی آن‌ها اظهار داشت: اکثر مجتمع‌های ما فرسوده هستند و قابل‌استفاده نیستند.

جاودانی با اشاره به جلسات با فرمانداران برای بهسازی مجتمع‌ها افزود: امسال تعامل خوبی با سازمان مدیریت و فرمانداران داشتیم تا اعتبارات عمرانی ما را بیشتر کنند و بتوانیم مجتمع‌های فرهنگی و سالن‌های آمفی‌تئاتر را بازسازی کنیم.

وی بابیان اینکه در عمده مجتمع‌ها، سن سالن‌ها مناسب نیست گفت: امیدواریم برای تعمیر سالن‌ها، تعویض صندلی و حل مشکل نور و صدا، قدم‌های خوبی برداریم.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین