حرف شمال

کد خبر: 1009
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران گفت: ۲۱ دی ماه صلاحیت داوطلبان به فرمانداران ۹ حوزه انتخابیه اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر ذکوی امروز درباره روند بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: از دوم دی ماه امسال به مدت ۲۰ روز صلاحیت داوطلبان و همچنین بررسی شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده  البته با نظر هیات مرکزی نظارت شورای نگهبان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 21 دی ماه صلاحیت داوطلبان به فرمانداران ۹ حوزه انتخابیه اعلام خواهد شد، افزود:  از ۲۲ دی تا ۱۱ بهمن ماه به مدت ۲۰ روز مراتب تایید یا رد صلاحیت به داوطلبان توسط فرماندار مرکز حوزه انتخابیه ابلاغ می‌شود.

 

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران اضافه کرد: اگر داوطلبان رد صلاحیت شده شکایتی داشتند، این شکایت دریافت و تا ۱۱ بهمن ماه شورای نگهبان باید نظر قطعی و نهایی درباره همه داوطلبان اظهار و به داوطلبان اعلام کند.

ذکوی تصریح کرد:  از ۱۲ تا ۱۴ بهمن فرصت سه روزه مرحله دیگری است که شکایت داوطلبانی که توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شدند توسط شورای نگهبان دریافت می‌شود.

وی یادآور شد: آخرین مرحله از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه، فرصت هفت روزه است که در این زمان شورای نگهبان به شکایت داوطلبان معترض رسیدگی و به وزارت کشور اعلام می‌کند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران بیان کرد: در روز ۲۲ بهمن ماه امسال وزارت کشور اسامی داوطلبان را به‌صورت اعلام و به مراکز حوزه انتخابیه می‌کند.

ذکوی خاطرنشان کرد: در رسیدگی به صلاحیت داوطلبان همیشه تخلفات نامزدها در حین و قبل از انتخابات، در هر دوره‌ای موثر است که باید به این مسائل توجه کنند./ فارس


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین