هک یا اختلال؟!
این در حالی است که مسئولان و مدیران بانک ملت ، چنین ادعایی را کذب اعلام نموده اند و توضیح داده اند که اختلالی در سرویس حواله اینترنتی بانک ملت اتفاق افتاده و به زودی حل میشود!
همچنین اعلام شد که صبح امروز اختلالات رخ داده در سرویس حواله اینترنتی بانک ملت شناسایی و اقدامات لازم توسط کارشناسان فنی این بانک انجام شده است. در عین حال که سامانههای دیگر این بانک از جمله همراه بانک و حوالههای داخل شعب فعال است.
روابط عمومی بانک ملت هم تایید کرد که به دلیل بروز یک مشکل فنی و نرمافزاری، امروز از حساب تعداد محدودی از مشتریان این بانک، ارقامی بین ۱۱۰، ۱۴۰ و ۱۵۰ میلیون تومان کسر شده است، اما اطمینان داد که جای نگرانی برای مشتریان نیست و تا ساعاتی دیگر این پول به صورت کامل، به حساب افراد باز میگردد.
لازم به توضیح است برخی از رسانه ها که با تماس صاحبان حساب هایی که وجوه میلیونی از آنها کسر شده بود ، اقدام به انتشار خبر "هک شدن بانک ملت" نموده بودند، لحظاتی پیش خبر مورد اشاره را از خروجی سایت خود حذف کرده اند!