حرف شمال

کد خبر: 994
در گفتگو با رئیس هلال احمر نوشهر مطرح شد؛
رئیس جمعيت هلال احمر شهرستان نوشهر با اشاره به اجرای برنامه‌ها و طرح‌های نوروزی در سه بخش امداد و نجات، جوانان و داوطلبان، از آغاز به كار ارائه خدمات نوروزی با آمادگی کامل تمامی عوامل امدادی و غیرامدادی در آستانه سال نو خبر داد.

حرف شمال: رئیس جمعيت هلال احمر شهرستان نوشهر در گفتگو با حرف شمال، ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز با اشاره به اجرای برنامه‌ها و طرح‌های نوروزی در سه بخش امداد و نجات، جوانان و داوطلبان، از آغاز به كار ارائه خدمات نوروزی با آمادگی کامل تمامی عوامل امدادی و غیرامدادی در آستانه سال نو خبر داد.
علیرضا شیروانی؛ در آستانه فرارسیدن سال جدید به تشریح برنامه‌های جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر در ایام نوروز پرداخت و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر طبق سالهای گذشته با استقرار یک پایگاه امداد و نجات کوهستان در بخش کجور، یک پایگاه امداد و نجات جاده ای در سیسنگان  و یک پست موقت موتوری  در شهرستان ارائه خدمت خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: 43 نفر نجاتگر داوطلب و پرسنل آموزش دیده در این پایگاه‌ها حضور داشته و طرح امداد و نجات نوروزی هم از 25 اسفندماه آغاز و تا 17 فروردین ماه سال 98 ادامه دارد.
شیروانی ادامه داد: پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی به نام شهید مدافع حرم مهدی نعیمایی در ورود شهرستان منطقه کپورچال  باحضور 48 نفر از اعضای داوطلب و جوان این جمعیت از 28 اسفند لغایت 17 فروردین ارائه خدمات خواهند کرد./ صفر لفوتی


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین