حرف شمال

کد خبر: 987
در جلسه شورای اداری نوشهر، چالوس و کلاردشت مطرح شد؛
قاسم احمدی لاشکی؛ در جلسه شورای اداری مشترک سه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت با حضور وزیر علوم و تحقیقات؛ ؛ انصراف خود را از حضور در انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی بصورت رسمی اعلام کرد!

حرف شمال: لحظاتی پیش در جلسه شورای اداری مشترک سه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت با حضور وزیر علوم و تحقیقات؛ قاسم احمدی لاشکی نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی این سه شهرستان؛ انصراف خود را از حضور در انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی بصورت رسمی اعلام کرد!
 
احمدی لاشکی ضمن عذرخواهی از شهروندان منطقه و گروه خبری رویداد و سایت حرف شمال گفت: ۸ ماه پیش مدیر گروه خبری رویداد و سایت حرف شمال در جلسه رسمی از حضور بنده در انتخابات سئوال کرد و من گفتم بدون شک محکم و استوار حضور خواهم داشت؛ و الان بخاطر آن دروغ مصلحتی خودم از این رسانه و همه شهروندان منطقه عذرخواهی میکنم!

انصراف رسمی قاسم احمدی لاشکی؛ شوک بزرگی به حوزه سیاسی و انتخاباتی وارد کرد و  معادلات سیاسی انتخاباتی نوشهر و چالوس و کلاردشت را بهم زد در ساعاتی آینده تحلیلی جامع و کامل از این رخداد سیاسی انتخاباتی منتشر خواهیم کرد.


1 اردیبهشت 1403 09:21
نقل قول
میهمان
امتیاز مثبت 0
با درود بر آقایان حسن قمی و محمدصفرلفوتی مدیران تلاشگر و صادق و حرفه ای گروه خبری رویداد و سایت حرف شمال؛ امیدوارم هر آنچه که خیر است برای منطقه رقم بخورد

نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین