حرف شمال

کد خبر: 961
حضور حجت الاسلام محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در غرفه حرف شمال و رویداد ضمن قدردانی از تلاش این رسانه در غرب مازندران گفت: به تجزیه مازندران و تبدیل مازندران غربی اعتقاد ندارم و به هیچ وجه این طرح را قبول ندارم.

حرف شمال: در حاشیه نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان مازندرن ؛ حجت الاسلام محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با حضور در غرفه پایگاه خبری تحلیلی حرف شمال و گروه خبری رویداد ضمن بازدید از نحوه تولید و کسب اخبار و انتشار آنها، از مدیران این مجموعه خبری بخاطر فعالیت موثر بویژه در غرب استان مازندران، تقدیر و تشکر کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران همچنین با اشاره به مشکلات بالای اقتصادی مردم، به همه مسوولان توصیه کرد تا در راستای خدمت به جامعه و مردم خوب ایران و مازندران از هیچ کوششی دریغ نکنند.
وی با اشاره به شعار ساختن مازندران سالم، یکپارچه و پیشرفته نقش رسانه ها را برای تحقق این هدف مهم برشمرد و گفت: رسانه ها باید کم و کاستی ها را اطلاع رسانی کنند.
وی عنوان کرد: همچنین باید شاخص های و وضعیت مطلوب را بیان کنند و مطالبات مردم را به مسئولان منتقل و مسائل و قضایا را پیگیری کنند.
نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: همچنین رسانه ها باید افکار عمومی را پشت سر مطالبات قرار دهند تا به سمت تحقق هدف مازندران سالم حرکت کنیم.
حجت الاسلام در پاسخ به تجزیه مازندران و تبدیل مازندران غربی گفت: به هیچ وجه این طرح را قبول ندارم.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین