حرف شمال

کد خبر: 955
در بازدید از غرفه حرف شمال مطرح شد؛
استاندار مازندران گفت: من بعنوان استاندار مازندران، نگاه جزیره ای شرق و غرب ندارم و همه مازندران را یکسان می بینم/خوشبختانه باتوجه به مدیریت خوبی که صورت گرفت ناآرامی های اخیر پس از اصلاح قیمت بنزین هیچ خسارتی در استان نداشته و شرایط عادی است.

حرف شمال: احمد حسین زادگان؛  استاندار مازندران در بازدید از غرفه پایگاه خبری تحلیلی حرف شمال در نمایشگاه مطبوعات مازندران با اشاره به یکی از مطالب منتشر شده در حرف شمال و انتقاد سردبیر پایگاه خبری تحلیلی حرف شمال از استاندار برای عدم رعایت عدالت در فهرست پروژه های قابل افتتاح سفر پیش روی رییس جمهور در آذرماه 98 ، ضمن دفاع از غملکرد دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: من بعنوان استاندار مازندران، نگاه جزیره ای شرق و غرب ندارم و همه مازندران را یکسان می بینم!
احمد حسین زاذگان گفت: برخلاف دیدگاه عمومی معتقدم که در توزیع بودجه و ارایه خدمات در شرق و غرب استان هیچ تبعیضی وجود ندارد!

وی درباره نا آرامی اخیردر پی اصلاح قیمت بنزین گفت: با همکاری خوب مردم و تدبیر مسئولان خوشبختانه نا آرامی های اخیر در استان هیچ خسارتی درپی نداشته است و اقدامات افراد قلیلی که معترض بودند در حال بررسی است.

وی با عنوان اینکه بررسی نشان می دهد که افراد قلیل معترض از جایی ماموریت داشته اند ادامه داد: برخی افراد عامی نیز دچار احساسات شده بودند و خوشبختانه با این روند هیچ خسارتی به اموال عمومی گزارش نشده است.

وی از مردم خواست تا شرایط کشور را درک کنند زیرا مزیتی که دولت در پی اصلاح قیمت بنزین برای اقشار مختلف و متوسط جامعه قائل شده است به نفع خواهد بود.

حسین زادگان یادآور شد: درآمد حاصل از اصلاح قیمت بنزین صرف معیشت خانوارها و کمک به آنان خواهد شد و در عین حال به اقتصاد کشور و مبارزه با قاچاق کمک کند.

استاندار مازندران یادآور شد: همچنین با توجه به تحریم های بی سابقه و برای حمایت و امتیاز به خانوارهای متوسط جامعه طرح اصلاح قیمت بنزین به اجرا درآمده است و اگر بتوانیم تورم را نیز کنترل کنیم مسائل حل خواهد شد.

حسین زادگان همچنین با تاکید بر کنترل و نظارت مستمر بر بازار یادآور شد: سازمان صنعت و معدن گروه های ویژه را برای رصد و نظارت بر بازار بسیج کرده است و وظیفه ما و رسانه ها و مردم این است که اجاره ندهیم به برخی فرصت طلبان تا نسبت به افزایش قیمت اقدام کنند.

نمایشگاه مطبوعات و کتاب مازندران از بعدازظهر روز گدشته یکشنبه در ساری آغاز به کار کرد.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین