حرف شمال

کد خبر: 944
با تدبیر و رایزنی که شهرداری کلاردشت با چند تن از خیرین بزرگ کشور انجام داد، موفق شدند برای نخستین بار سینمای پنج بعدی که برای شهرداری رایگان تمام شده است را در محوطه شهربازی مستقر نمایند.

حرف شمال: هر چه زمان به جلوتر می رود و آرامش بر فضای شهرداری کلاردشت حاکم و مسائل حاشیه ای کمتر می شود، تحقق و عملی شدن وعده های شهرداری جهت بهره برداری از پروژه های تفریحی و گردشگری بیشتر نمایان میگردد.
بعد از افتتاح و بهره برداری از پروژه ی گلخانه مکانیزه؛ و مراحل آماده شدن پروژه تفریحی شهربازی که به سرعت در حال انجام است و دستگاه های مختلف شهربازی تهیه و خریداری و اجرای فندانسیون سالن سرپوشیده آن در حال انجام است، اینبار با تدبیر و رایزنی که شهرداری کلاردشت با چند تن از خیرین بزرگ کشور انجام داد، موفق شدند برای نخستین بار سینمای پنج بعدی که برای شهرداری رایگان تمام شده است را در محوطه شهربازی مستقر نمایند.
در همین رابطه "مهندس نجم الدین پورعلی" شهردار کلاردشت گفت: لازم است مراتب تقدیر و تشکر خود را از خیر محترم که باعث و بانی این کار بزرگ شدند و هدیه ارزشمندی را به مردم کلاردشت دادند، اعلام دارم، امیدواریم خداوند به ایشان توفیق عطا نماید.
وی یادآور شد: این مکان فرهنگی و هنری در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع استقرار می یابد و ظرفیت ۴۰ نفره در یک سانس در روز از ساعت ۵ تا ۷ عصر برای تمام سنین به نمایش گذاشته می شود.
لازم به ذکر است این سینما طی هفته ی جاری باحضور مسئولان شهرستان، شهردار و اعضای شورای شهر افتتاح می شود.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین