حرف شمال

کد خبر: 931
حمید سلطانی؛ رئیس جامعه واحدهای پذیرایی جاده کندوان؛
سراسر جاده کندوان کاملا امن و بی خطر است؛ و اعلام ریزش کوه منطقه پل زنگوله جاده کندوان در سامانه گویا ۱۴۱ خبری کذب است!!مشکل استاندار البرز با مردم و جامعه پذیرایی جاده کندوان چیست؟! چرا لذت سفر را با خبرهای کذب و مسدود سازی وقت و بی وقت و بی علت جاده کندوان بر هموطنان ما تلخ می کنند؟!استاندار البرز به جای مسدودسازی جاده کندوان بر اساس احتمالات؛ از تمهیدات دیگر برای امنیت مسافران بهره مند شود!!

حرف شمال/ رئیس جامعه واحدهای پذیرایی جاده کندوان چالوس، در گفتگوی اختصاصی با حرف شمال گفت:
جان هموطنان و مسافران و گردشگران داخلی و خارجی برای ما هم مهم است و در روزهای ابتدایی سال جدید و باراش شدید باران و سیلاب در کشور که برای جلوگیری از سر سریز شدن سد کرج تردد از کندوان را ممنوع کردند، ما هم بخاطر حفظ جان و امنیت هموطنان عزیزمان مسدودی جاده را قبول و تحمل کردیم و اعتراضی نداشتیم؛ ولی در عجبم الان که جاده هیچ خطر و مشکلی ندارد چرا باید مسئولان استان البرز بدون در نظر گرفتن حق و حقوق استان مازندران و فقط بر اساس احتمالات اقدام به مسدود سازی محور کندوان کنند؟!
مسدود بودن جاده کندوان به علت ریزش کوه در منطقه پل زنگوله، خبری کذب است که از طریق استانداری البرز و سامانه ۱۴۱ اعلام شده است!!
سلطانی گفت: شخصا همراه همکارانم و تنی چند از اعضای هیئت مدیره جامعه واحدهای پذیرایی کندوان ساعت ۸ صبح به تونل کندوان و پل زنگوله رفتیم و  بنا بر مشاهدات عینی، جاده بسیار عالی و هیچ مشکلی ندارد؛ نه تنها بخش مربوط به استان مازندران و شهرستان چالوس بلکه بخشی از جاده که در حوزه استان البرز هم هست دارای هیچ مشکلی نیست و فقط استاندار البرز بر اساس احتمالات جاده را می بندد و باعث متضرر شدن کسبه کندوان شده اند.
مازندران هم در جاده کندوان دارای سهم است و متاسفانه مسئولان استان البرز نباید این حق را نادیده بگیرد و به صورت یکطرفه و بدون توجه به حق مازنی ها و وضعیت واحدهای پذیرایی و گردشگری کندوان و فقط بر اساس احتمالات و به صورت خودسرانه اقدام به مسدودسازی جاده کنند و لطمه بسیار زیادی به کسبه این محور وارد کنند!!
همه ما کسبه و واحدهای پذیرایی و گردشگری محور جاده کندوان به صورت کامل آماده ی حضور مسافران و پذیرایی از هموطنان عزیزمان هستیم و بدون شک جان هموطنان برای ما هم مهم است ولی واقعا جاده در حال حاضر هیچ مشکلی ندارد و کاملا امن و بی خطر است.
البته ما از طریق مسئولان کشوری و استانی و شهرستانی پیگیر این اخبار کذب استانداری البرز هستیم!
لازم به توضیح است که از  استاندار مازندران؛ فرماندار چالوس؛ رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی چالوس؛ رئیس و پرسنل زحمت کش اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس تشکر و قدردانی می کنم، چراکه رضایت کامل داریم و پیگیر مشکلات ما هم هستند.
رئیس جامعه واحدهای پذیرایی جاه کندوان چالوس گفت: تنها گله ی ما از مسئولان البرز نشین است که چرا فقط بر اساس احتمالات جاده را مسدود می کنند و با خبرهای غیر واقع و کذب، هم باعث تشویش و نگرانی مردم می شوند و هم لذت سفر تعطیلات نوروزی را سلب می کنند و بر همین اساس نیز باعث ضرر کسبه جاده کندوان می شوند؟! مشکل استاندار البرز با مردم و جامعه پذیرایی جاده کندوان چیست؟!
رئیس و پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس در طی این ایام به صورت شبانه روزی در حال خدمت هستند و امنیت جاده و جان مسافران مدیون زحمات این عزیزان است و با وجود اینها هیچ مشکلی در سطح جاده کندوان وجود ندارد.
حمید سلطانی تاکید کرد: آقای استاندار البرز به جای مسدود کردن جاده بر اساس احتمالات، از راهکارهای ایمنی دیگری بهره مند شوند! به جای اینکه جاده را مسدود کنند و باعث تعطیلی واحدهای پذیرایی و گردشگری جاده کندوان شوند، می توانند در طول مسیر ماموران خود را بگذارند تا مسافران به سمت حاشیه رودخانه ها نروند و یا تمهیدات دیگری که قابل انجام و اجرائی است.
بیش از ۱۲۵ واحد پذیرایی و گردشگری در محور کندوان چالوس قرار دارند که بالای یکهزار نفر در این واحدها مشغول به کار می باشند و این آمار به جزء دیگر صنف ها و رسته هایی است در این محور حضور دارند.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین