حرف شمال

کد خبر: 928
مازندرانی ها عصبانی‌تر شده‌اند؛
بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان ، شهریور با ۲۳۴۰ ،مرداد با ۲۳۰۲ ، اردیبهشت با ۲۲۲۱به ترتیب بیشترین و دی ماه با ۱۶۳۹کمترین مورد نزاع گزارش شده است.

حرف شمال: مدير كل پزشكي قانوني  مازندران ، آمار معاینات انجام شده نزاع ، طی ده ماه سالجاری در استان را 20  هزار 299نفر ( 13370 نفر مرد و ما بقی زن ) اعلام کرد و  افزود : این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 4(چهار ) درصد افزایش داشت.
  به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان ، دکتر علی عباسی تصزیح کرد : بر اساس گزارش ارسالی از مراکز استان ، بيشترين نزاع به ترتيب مربوط به شهرهاي ساري و میاندرود با عدد 4 هزار 521، بابل با عدد 2هزار 517 و آمل با عدد هزار و 978نفر و كمترين موارد نزاع به ترتيب در شهرهاي عباس آباد با عدد 290نفرثبت شده است.
بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان ، شهریور با 2340 ،مرداد با 2302  ، اردیبهشت با 2221به ترتیب بیشترین  و  دی ماه با 1639کمترین مورد نزاع گزارش شده است.
مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران با تاكيد بر اينكه نزاع و درگيري بيشترين دليل مراجعه افراد به مراكز پزشكي قانوني است ، تصريح كرد :بخش قابل توجهي از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگيري از طرف مراجع قضايي و انتظامي به مراكز پزشكي قانوني ارجاع مي شود كه بر اساس نوع و ميزان آسيب ديدگي با توجه به قانون مجازات اسلامي براي آنان گواهي صادر ميشود.
 اين مقام اجرايي استان يكي از دلايل بالا بودن آمار نزاع را پائين بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت : ميتوان با آموزش مهارت هاي زندگي به خصوص در سنين پايين ميزان تحمل افراد را در شرايط استرس بالا برد تا افراد به جاي درگيري فيزيكي ، با بحث ، گفتگو و تفاهم مشكلات في ما بين را حل و فصل كنند.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین