حرف شمال

کد خبر: 862
شادمان فرماندار نور
فرماندار نور : بعد از 4 دهه ، انقلاب اسلامی مانند خورشید درخشان می درخشد؛ ظرفیت های شهرستان نور باید به درستی معرفی شوند

حرف شمال: فرماندار نور گفت : ظرفیت های شهرستان نور باید به درستی معرفی شوند

دکتر علی شادمان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر اظهار داشت : بعد از 4 دهه فراز و نشیب هایی که انقلاب اسلامی طی کرده ، این انقلاب مانند خورشید درخشان می درخشد.
وی ادامه داد : در 4 دهه اخیر تمام تهدیدهای دشمن به فرصت هایی برای مردم و نظام جمهوری اسلامی تبدیل شد .
نماینده عالی دولت در شهرستان نور با تاکید بر اینکه رسانه یکی از ارکان مهم توسعه است ، افزود : اطلاع رسانی به موقع و تبیین ابعاد مختلف ، نقش کلیدی در توسعه دارد.
فرماندار نور تصریح کرد : اصحاب رسانه می توانند با انعکاس کمبودها و کاستی های واقعی جامعه ، داوران خوبی باشند.
وی با تاکید بر اینکه شهرستان نور پیشینه فرهنگی بلندی دارد ، اظهار داشت : این پیشینه بلند باید سکوی پرتاب باشد زیرا نور پایتخت فرهنگی استان مازندران است.
شادمان تصریح کرد : بعضی از فرصت های مناسب این شهرستان به خوبی برای جذب سرمایه گذار و گرشگر به خوبی معرفی نشد.
فرماندار نور با بیان اینکه هزاران هکتار پارک جنگلی نور بهترین فرصت برای اجرای پروژه های فرهنگی و توریستی و ایجاد اشتغال می تواند باشد ، افزود : 3600 هکتار پارک جنگلی نور با این موقعیت جغرافیایی بی نظیر است .
نماینده عالی دولت در شهرستان نور اظهار داشت : شغل بدون سرمایه گذاری اتفاق نخواهد افتاد.
وی ساحل نور را فرصت طلائی دیگر برای ایجاد اشتغال دانست و ادامه داد : منطقه لاویج به عنوان یک ظرفیت مناسب برای جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری می باشد.
فرماندار نور تصریح کرد : با رعایت اصول بهداشتی ، زیبائی های مناطق جنگلی شهرستان نور به خوبی نمایان می شود.
شادمان اظهار داشت : 52 پروژه با اعتبار 242 میلیارد و 779 میلیون ریال در دهه فجر امسال در نور افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت های ادبی و فرهنگی شهرستان نور فرصتی برای توسعه هستند ، ادامه داد : 19 بهمن جشنواره شعر در شهرستان نور برگزار خواهد شد.

شادمان سرمایه گذار را فردی نخبه دانست و تصریح کرد : ما از تمام سرمایه گذاران نخبه برای حضور در شهرستان نور استقبال می کنیم زیرا یک فرد سرمایه گذار با سختی توانسته است توانمندی های خودش را به نمایش بگذارد.

شادمان افزود : یک سرمایه گذار نیاز به امنیت و احترام دارد تا توسعه را رقم بزند


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین