حرف شمال

کد خبر: 84
سخنگوی ستاد استقبال مردمی از رئیس جمهور در مازندران بعد از حضور حماسی مردم در استقبال از کاروان تدبیر و امید بیانه ای را صادر کرد.

سخنگوی ستاد استقبال مردمی از رئیس جمهور در مازندران بعد از حضور حماسی مردم در استقبال از کاروان تدبیر و امید بیانه ای به شرح زیر صادر نمود:
 بیانیه دکتر آجدانی سخنگوی ستاد استقبال مردمی مازندران از ریاست محترم جمهور

بسم الله الرحمن الرحیم
درود بر مردم فهیم و قدرشناس مازندران؛ غیور مردان و شیر زنان و جوانان مازنی که با مهرشان به رییس جمهورمحبوب دولت تدبیر و امید در استقبال پرشکوه از کاروان تدبیر و امید در ۲۰ مهرماه ۱۳۹۴؛ فصل جدیدی از شور و شعور در حمایت از اعتدال و تدبیر را در مازندران آفریدند و برگ ریزان پاییز را با نثار مهر خود به روحانی عزیز با عطر بهاری پیوند زدند. تلاش همه اعضا و فعالین ستاد استقبال مردمی از رییس جمهور محبوب در مازندران که خالصانه و عاشقانه در حمایت از تدبیر و امید و به رغم برخی بی مهری های برخی از کارشکنان که هدف کاهش استقبال مردمی از کاروان تدبیر و امید و نیز تضعیف استاندار پرتلاش مازندران را تعقیب می کردند و البته راه به جایی نبردند را باید قدر و ارج نهاد. درود بر دکتر ربیع فلاح مرد اخلاق و اعتدال و حمایت و همراهی در خور تحسین و تقدیر او با ستاد استقبال مردمی در هرچه باشکوه تر یرگزار شدن مراسم استقبال از رییس جمهور در مازندران. و سپاس از جمعی از مسوولین استانداری مازندران و نکوهش از پاره ای از کارشکنی ها و شیطنت های پشت پرده عده ای ناهمراه با ستاد استقبال مردمی که با ایجاد مانع در پیش روی ستاد استقبال مردمی ، هدف تضعیف مراسم استقبال عمومی و ایجاد نارضایتی در ستاد و تحرک علیه استاندار دولت تدبیر و امید در مازندران را تعقیب می کردند و البته این شیطنت ها و سناریو نویسان و کارگردانان آن بر ستاد استقبال مردمی پنهان نیست و بی جواب نخواهد ماند؛ خدای را سپاس که به رغم تلاش دلواپسان برای کاهش استقبال مردمی، حضور عاشقانه اقشار مختلف مردم در مراسم استقبال، شکوهی ماندگار در تاریخ مازندران را آفرید.

با درود بر دکتر حسن روحانی پرچمدار اعتدال و تدبیر و امید در ایران، که با حضور سبز خود در مازندران و حمایت خود از اجرایی شدن ۴۵ پروژه با تخصیص ۹۹۱ میلیارد تومان اعتبار که بیشرین میزان اعتبارات تخصیصی در ۲۳ سفر استانی رییس جمهور محبوب محسوب می شود؛ تلاش دکتر ربیع فلاح در پیگیری های خستگی ناپذیر برای جذب حداکثر اعتبارات ممکن در راستای تسهیل و تسریع روند توسعه در مازندران را باید قدر شناخت و ارج نهیم. بی گمان تاکید رییس جمهور محبوب بر موفق خواندن عملکرد استاندار دولت تدبیر و امید برای اجرایی شدن سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید در مازندران که نشان از شایستگی های استاندار مازندران به رغم برخی انتقاد وارد بر بعضی از تیم مدیریتی دولت در مازندران دارد؛ نوید بخش شتاب فرایند توسعه در مازندران است. بی گمان برگزاری مراسم پرشکوه استقبال مردمی از رییس جمهور محبوب و کاروان تدبیر و امید در مازندران که نشان از شور و شعور و وفاق و همدلی اقشار مختلف مردم و وفاق جناح ها و طیف های مختلف سیاسی اصلاح طلب و اعتدال گرا و اصولگرایان معتدل در حمایت از دولت تدبیر و امید دارد ؛ شایسته بهترین تقدیرها است.
لطف الله آجدانی ، سخنگوی ستاد استقبال مردمی از کاروان تدبیر و امید در مازندران

 
 
 


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین