حرف شمال

کد خبر: 835
به همت مدیرعامل عمران مسکن شمال و برای اولین بار انجام شد:
به پیشنهاد مدیرعامل شرکت عمران مسکن شمال و تائید هیئت مدیره ، برای اولین بار مردم غرب مازندران با برخورداری ۷۰ درصد تخفیف می توانند از سورتمه و تله کابین نمک آبرود چالوس استفاده کنند.

حرف شمال: به پیشنهاد مدیرعامل شرکت عمران مسکن شمال و تائید هیئت مدیره ، برای اولین بار مردم غرب مازندران با برخورداری ۷۰ درصد تخفیف می توانند از سورتمه و تله کابین نمک آبرود چالوس استفاده کنند.
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران مسکن شمال ، مدیرعامل شرکت عمران مسکن شمال در این باره اظهار کرد: پذیرایی از مردم شهرها و روستاهای منطقه برای اولین بار برنامه ای تحت عنوان جشنواره تکریم از جامعه میزبان در شهر توریستی نمک آبرود طی روزهای ۹، ۱۰، ۲۳ و ۲۴ آذرماه ۹۶ جمعاً به مدت چهار روز برای خدمتگزاری به اهالی منطقه با ۷۰% تخفیف بلیط تله کابین و سورتمه برگزار نماید.
"حمیدرضا ربیع پور" اظهار کرد: اهالی شهرها و روستاهای شهرستان های نوشهر، چالوس، عباس آباد، کلاردشت و تنکابن در این چهار روز با ارائه مدارک مثبته (معرفی نامه از طرف شوراهای محل سکونت خود و یا خودروهای شخصی با پلاک آن  شهرستان) از این تخفیف بهره مند گردند.
وی گفت: همواره بومی های شهرستان های غرب استان مازندران درخواست بهره مندی از تخفیف در جهت استفاده از تله کابین و سورتمه بودند که خوشبختانه با پیشنهاد اینجانب و تصویب هیئت مدیره جشنواره تکریم از جامعه میزبان در مجموعه نمک آبرود برگزار می شود.
ربیع پور تاکید کرد: امیدواریم با این اقدام کوچک توانسته باشیم خدمت کوچکی را برای مردم شهرستان های غرب مازندران برداشته باشیم.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین