حرف شمال

کد خبر: 83
ردایی خبر داد:
رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان چالوس گفت: تاکنون 9‌ هزار و 145 نفر در این شهرستان از کارت هوشمند ملی برخوردار شدند

شعبان‌علی ردایی در جلسه شورای هماهنگی وقایع حیاتی این شهرستان اظهار کرد: در نیمه نخست امسال در شهرستان چالوس 785 واقعه ولادت به ثبت رسید که از این تعداد 784 واقعه عملکرد تا یک‌سال را داشت.9 هزار چالوسی از کارت هوشمند ملی برخوردار شدند

وی با اعلام اینکه شهرستان چالوس از سطح عملکرد خوبی در مقابل انتظار سازمان برخوردار است، خاطر‌نشان کرد: سطح عملکرد مورد انتظار سازمان در این مدت 99.8 بود که با تلاش و پیگیری‌ تمام دستگا‌های مرتبط توانستیم 99.9 وقایع حیاتی را در مهلت قانونی (‌در مدت 15 روز) به‌ثبت برسانیم.

رئیس اداره ثبت‌احوال چالوس با اشاره به اینکه تعداد واقعه وفات نیز در مدت شش ماه نخست امسال 351 مورد بود، تصریح کرد: از این تعداد 348 واقعه عملکرد تا یک‌سال داشت و با وجود اینکه در مدت پنج‌ ماهه سال‌ جاری صددرصد از وقایع در مهلت قانونی به‌ثبت رسید اما به‌دلیل ثبت یک واقعه وفات که در اثر تصادف پس از 14 روز جسد شناسایی و اعلام شد نتوانستیم درصد مورد انتظار سازمان را برآورده کنیم.

وی بیان کرد: از 351 واقعه وفات ‌ثبت شده در این شهرستان 203 نفر مربوط به مردان و 148 نفر مربوط به زنان است و در زمینه ثبت وقایع وفات 99.7 درصد از این وقایع در مهلت قانونی به‌ ثبت رسید.

ردایی با اعلام اینکه شهرستان چالوس رتبه ششم صدور کارت هوشمند ملی را در مازندران به‌ خود اختصاص داد، خاطر‌نشان کرد: در شش ماهه امسال 3‌ هزار و 714 مورد اخذ کارت هوشمند ملی ثبت‌نام شد.

این مسئول با بیان اینکه در شهریور امسال یک‌هزار و 210 مورد تقاضای کارت هوشمند ملی را داشتیم، افزود: تاکنون 9‌ هزار و 145 نفر در شهرستان چالوس از کارت هوشمند ملی برخوردار شدند.

وی از پوشش یک‌هزار و 834 جلد شناسنامه در نیمه نخست امسال در شهرستان چالوس خبر داد و ادامه داد: در تحویل شناسنامه افراد 15 سال یک‌هزار و 518 جلد شناسنامه، صدور شناسنامه‌های المثنی نوبت اول 144 جلد و در نوبت دوم 35‌ جلد و همچنین در صدور شناسنامه‌های مستعمل نیز 100‌ جلد شناسنامه تحویل متقاضیان شد.

ردایی خاطر‌نشان کرد: سهمیه شهرستان چالوس در صدور شناسنامه تا پایان امسال 3 هزار جلد بود که از آموزش و پرورش چالوس و مرزن‌آباد اخذ درخواست کردیم تا بتوانیم تا پایان سال به حد نصاب برسیم.

وی در پایان افتتاح و استقرار اداره ثبت‌احوال در مرزن‌آباد را ضروری خواند و گفت: در صورت تحویل ساختمان از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر و بخش مرزن‌آباد ما نیز آمادگی کامل برای استقرار این اداره را در این بخش داریم.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین