حرف شمال

کد خبر: 816
سرمربی تیم فوتبال شموشک مازندران گفت: آنهایی که نمی‌خواهند شکوشک سر و شکل بگیرد را رسوا می‌کنم.

حرف شمال:  محمود شافعی سرمربی تیم فوتبال شموشک مازندران درخصوص شرایط این تیم گفت: اوضاع خوبی تیم ما ندارد. با توجه به قول هایی که ابتدای فصل داده شد برای حمایت از تیم از طرف مسئولان و عملی نشدن این قول ها به این دلیل که بخش دولتی نمیتواند از تیم خصوصی حمایت مالی کند، شرایط تیم خوب نیست و اصلا مشخص نیست چه شخصی می خواهد کارهای مالی را انجام بدهد. تا به حال ۶۰-۷۰ میلیون تومان از جیب خودم هزینه کرده ام، دوستانی مثل آقای بابایی و آقای خسروی هزینه کرده اند ولی باید مشخص شود که کارهای مالی و اداری اش به چه شکل انجام بشود.
 
وی افزود: تا هفته چهارم شرایط خوبی داشتیم ولی وقتی که کارهای مالی به درستی انجام نشد تیم نتیجه نگرفت، ۲ ماه است که بازیکنان حقوق نگرفته اند و شرایط تغذیه و رفاهی خوبی هم ندارند و هواداران متاسفانه نمی دانند که چه کوتاهی از طرف آقایان انجام می شود.

شافعی ادامه داد: آقای اسکندری بزرگواری کردند امتیاز را برای این شهر خرید و مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان هم به تیم کمک کرد ولی به دلیل مشکلاتی که برای ایشان درست کردند و مشاورهای اشتباهی که به ایشان دادند، ذهن ایشان را از تیم داری منحرف کردند. تمام مسائل مالی تیم اکنون با من است. آن دسته از دوستانی که میگفتند تو غیرت خودت را نشان دادی و سهمیه را برای شهر نگه داشتی، حمایت می کنیم از تیم الان کجا هستند؟! عدم حمایت از تیم تنها دلیل نتیجه نگرفتن ما است، حتی پول آبمیوه بعد تمرین را هم من می دهم، آقای سعادتمند تمام تلاش خودش را انجام می دهد ولی تنها است و بایدکمک کنند به ایشان.

وی افزود: تیم ما از لحاظ فنی هیچ مشکلی ندارد و یکی از فنی ترین تیم های لیگ دو هستیم. تیمی که غذای خوبی ندارد چطور می تواند نتیجه خوبی بگیرد؟  از تمام هواداران تشکر می کنم که حمایت کرده اند ما را و از آن ها خواهش می کنم که ما را درک کنند که شموشک غریب است. من نمی توانم معجزه کنم وقتی که بازیکن شب غذا نخورد مگر می شود توقع داشت بتواند بهترین بازی خود را انجام دهد! شاید خیلی از مسئولین بگویند که سایر تیم ها هم پولی نگرفته اند ولی آن تیم ها در قراردادهای بالا مانده اند نه تیم ما که حقوق ماهیانه بازیکنان یک میلیون است. یک سری ها نمی خواهند شموشک پا بگیرد و من آن ها را رسوا می کنم.

سرمربی شموشک در پایان خاطر نشان کرد: توکل من به خدا است و مطمن هستم که شموشک با کمترین امکانات موفق می شود. تشکر می کنم از هواداران و لیدرهای تیم که واقعا به جز آن ها ما کسی را نداریم و امیدواریم مسئولین حمایت کنند تا با کسب نتایج خوب بتوانیم هواداران را شاد کنیم.
مصاحبه: امیررضا رضایی


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین