حرف شمال

کد خبر: 802
بر اساس اخبار واصله از منابع موثق علیرضا یونسی، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از سوي هیات دولت بعنوان استاندار یکی از استانهای کشور منصوب می شود.

حرف شمال: علیرضا یونسی که در مدت 4 سال حضور در معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران همواره تلاش کرد تا بتواند با رعایت اخلاق مسایل توسعه استان را نیز به پیش ببرد و در بسیاری از برنامه ها در کشور پیشتاز باشد اکنون وزارت کشور در نظر دارد با توجه به تجربیات اندوخته شده وی را بعنوان استاندار یکی از استانهای کشور منصوب کند.
 
یونسی در زمان معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران تجربیات بسیار بالایی در حوزه وزارت کشور کسب کرد و توانست در بسیاری از موضوعات مهمی که دغدغه وزارت کشور و حتی شخص رئیس جمهور بوده در معاونت سیاسی امنیتی دنبال کند و دنبال کردن اهداف دولت تدبیر و امید همیشه یکی از دغدغه های ایشان بوده است.
اکنون که در نظر است از ایشان بعنوان استاندار یکی از استانهای کشور استفاده شود قطعا شاهد رشد و بالندگی آن استان خواهیم بود.
گفتنی است گروههای مختلف سیاسی کشور  از جمله جبهه اعتدال گرایان ایران در نامه های متعدد به دولت با توجه به تجربیات وی در وزارت کشور و موفقیت معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران در اجرای برنامه های هدفمند دولت خواستار استاندار شدن وی بعنوان نماینده عالی دولت در یکی از استانهای کشور شدند.
تعامل و همكاري اين مدير با تجربه موجب شد تا از سوي رسانه هاي مازندران به عنوان مرد رسانه تنديس دريافت كند.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین