حرف شمال

کد خبر: 801
به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس؛
در دهه چهارم انقلاب به سر می بریم شاهد سرمایه‌گذاری های گسترده استکبار جهانی در قالب تهدید نرم بر علیه آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی هستیم که لازم است تمامی نقشه های شوم دشمنان را در ابعاد سخت و نرم با هوشمندی و بصیرت دینی و تفکر انقلابی نقش بر آب سازیم.

حرف شمال: سردارمیرفیضی فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس ضمن تبریک این هفته به خانواده های گرانقدر شهدای هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، سرداران و رزمندگان و مردم متدین و دین مدار استان مازندران؛ اعلام کرد که بار دیگر عهد و پیمان می بندیم که در راستای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تأمین امنیت پایدار برای آحاد مردم عزیز از هیچ تلاشی دریغ ننماییم.
متن کامل این پیام که نسخه ای از آن برای پایگاه خبری تحلیلی حرف شمال ارسال شده است به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
دفاع مقدس، نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه ‏های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری ‏های آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

هفته دفاع مقدس در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم امنیت و ولایت است.

روزهایی که رشادت های جوانان برومند ایران اسلامی، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه قوی مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام عزیز و با تأسی از فرهنگ قرآنی می توان سد محکمی در برابر زور و تزویر و تجاوز به آرمان های این مرز و بوم ایجاد کرد.

زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم ‏اند که با صلابت اراده و نور ایمان و اخلاق، هدایتگر راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی می داریم که با اطاعت محض از ولايت فقيه، بنيان‌گذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خمینی (ره) پشتيبان ولايت فقيه ماندند تا به کشورمان آسيبي نرسد.

اینک که در دهه چهارم انقلاب به سر می بریم شاهد سرمایه‌گذاری های گسترده استکبار جهانی در قالب تهدید نرم بر علیه آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی هستیم که لازم است تمامی نقشه های شوم دشمنان را در ابعاد سخت و نرم با هوشمندی و بصیرت دینی و تفکر انقلابی نقش بر آب سازیم.

اینجانب ضمن تبریک ایام پیش رو به خانواده های گرانقدر شهدای هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، سرداران و رزمندگان و مردم متدین و دین مدار استان مازندران بار دیگر عهد و پیمان می بندیم که در راستای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تأمین امنیت پایدار برای آحاد مردم عزیز از هیچ تلاشی دریغ ننماییم.

فرمانده انتظامی استان مازندران
سرتیپ دوم ستاد پاسدار سيد محمود ميرفيضی


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین