حرف شمال

کد خبر: 794
محمد قمی؛ رئیس کمیته امداد حضرت امام(ع) چالوس خبر داد:
محمد قمی، رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چالوس، طی گفتگویی اعلام کرد که به مناسبت هفته دولت و با حضور تنی چند از مسئولین شهرستانی، یک باب مسکن مددجویی و یک واحد طرح پرورش بلدرچین در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

حرف شمال: محمد قمی، رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چالوس، طی گفتگویی اعلام کرد که به مناسبت هفته دولت و با حضور تنی چند از مسئولین شهرستانی، یک باب مسکن مددجویی و یک واحد طرح پرورش بلدرچین در این شهرستان  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ضمن اعلام خبر بالا ، ادامه داد: این مسکن در یک طرح بازدید مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان سنوات گذشته محقق گردید؛ و با توجه به فرسوده بودن و غیر قابل سکونت بودن مسکن مددجو، ساخت این واحد در دستور کار قرار گرفت و با کمک خیرین و دفتر مرکز نیکوکار در محله مسجد صاحب الزمان پالوجده و سپاه ناحیه چالوس و با اعتبار 45 میلیون تومان ، این مسکن ساخته شد و در اختیار مددجوی عزیز قرار گرفت.
قمی پروژه هایی که سال گذشته  برای مددجویان رقم خورد را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: امسال هم با کمک سپاه ناحیه چالوس،  9 طرح  مسکن را در دستور کار داریم و انشاالله بتوانیم در جهت خانه دار شدن مددجویان عزیز گام برداریم.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چالوس، متراژ مساحت زمینی که مسکن مورد اشاره در آن ساخته شده است را 200 متر مربع اعلام کرد و گفت: زیر بنایی 80 متری و دارای اسکلت بتنی، با رعایت تمام ضوابط فنی نظام مهندسی، در آن احداث شده است.
وی همچنین در خصوص تعمیرات ساختمان مددجویان در سال جاری توضیح داد که 45 واحد تعمیرات و بهسازی ساختمان و احداث فضاهای جانبی شامل حمام و سرویس بهداشتی انجام شده است که تا کنون مبلغ 375 میلیون ریال برای این پروژه ها هزینه شده است.

افتتاح پروژه یک طرح نمادین از 15 طرح در سال جاری /تسهیلات اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره)

محمد قمی؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چالوس با اشاره به 15 طرح که در راستای اشتغال زایی با اعتبار 1 میلیارد و720 میلیون ریال در بخش های مختلف کشاورزی، دامداری، خدماتی و صنعتی محقق گردید،گفت: در سال جاری  هم تعداد 300 طرح اشتغال زایی در دستور کار قرار دارد که اعتبارات آن ها از محل منابع بانکی به میزان 20 میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریال تامین شده  است.
وی به افتتاح پروژه پرورش بلدرچین اشاره و ادامه داد: طرح پرورش بلدرچین پس از اعلام نیاز متقاضی، در راستای اشتغال زایی، مورد بررسی قرار گرفت. این طرح که به عنوان نمادین از بین 15 پروژه در هفته دولت افتتاح شد؛ بخشی از سرمایه آن توسط متقاضی تامین و مبلغ 150 میلیون ریال هم توسط کمیته امداد به مددجو پرداخت گردید و خوشبختانه توانسته عملکرد خوبی را داشته باشد.


مجتبی بحری
9 فروردین 1403 19:15
نقل قول
میهمان
امتیاز مثبت 0
با سلام خدمت ریاست محترم کمیته امداد احتراما به عرض می رسانم که اینجانب شغلی به عنوان اینکه درآمد ماهیانه داشته باشم ندارم وخیلی علاقه مندم به پرورش بلدرچین ایا وامی دراین خصوص به اینجانب تعلق میگیرد تا بتوانم هم دراقتصادمقاومتی سهمی داشته باشم هم اینکه امورات زندگی خودرا بگردانم از همکاری تان کمال تشکر دارم

نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین