حرف شمال

کد خبر: 790
مدیر کمیته امداد چالوس خبر داد:
خیران و مسئولان 167میلیون و 446هزار ریال در قالب طرح مفتاح الجنه به مددجویان تحت حمایت در چالوس از ابتدای سال جاری تا کنون کمک کردند.

حرف شمال: "محمدقمی" مدیر کمیته امداد چالوس با بیان اینکه خیران و مسئولان جهت خدمت رسانی به مددجویان مشارکت مطلوبی با این نهاد دارند، گفت: خیران و مسئولان 167میلیون و 446هزار ریال در قالب طرح مفتاح الجنه به مددجویان تحت حمایت در چالوس از ابتدای سال جاری تا کنون کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه در طرح مفتاح الجنه مسئولان و خیران از نزدیک در جریان مشکلات مددجویان قرار می گیرند و در صدد رفع آن بر می آیند، افزود: با 46خانواده تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان در قالب این طرح دیدار شد.

مدیر کمیته امداد چالوس ادامه داد:خیران و مسئولان در بخش هایی مانند تامین جهیزیه، مسکن، کمک معیشت، درمان به مددجویان به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

وی به کمک 126میلیون و 810هزار ریالی یکی از مسئولان این شهرستان اشاره کردو افزود: این مبلغ برای تامین جهیزیه یکی از نوعروسان ایتام تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.

مدیر کمیته امداد چالوس با اشاره به اینکه 336نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، افزود: این افراد از حمایت مادی و معنوی دو هزار و 240نفر از حامیان و خیران بهره مند هستند.

قمی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری حامیان و خیران چالوسی 739میلیون و 212هزار ریالی به ایتام و مشمولان طرح محسنین در این شهرستان کمک کردند.

شایسته ذکراست درچالوس سه هزار و 308 نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.


نظرگاه شما
نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی شود
مجوزها
تازه ترین عناوین